Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@09:56:40 GMT

سقوط «موربیوس» به رتبه هشتم جدول جهانی فروش

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۲۱۵۴

فیلم سینمایی «موربیوس» فیلمی مستقل از کمیک ‌های سینمای مارول خلاف انتظارها فروش خوبی را به خود اختصاص نداد و با شروع اکران «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» یک پله دیگر در جدول فروش جهانی سقوط کرد.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «موربیوس» فیلمی مستقل از کمیک ‌های سینمای مارول خلاف انتظارها فروش خوبی را به خود اختصاص نداد و با شروع اکران «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» یک پله دیگر در جدول فروش جهانی سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فیلم بعد از سه هفته اکران در جدول فروش جهانی به رتبه نهم سقوط کرد، این در حالی است که فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» تنها با یک هفته اکران توانست بالاتر از فیلم سینمایی موربیوس قرار گیرد. این فیلم در باکس آفیس هالیوود هم در رتبه ششم ایستاد.

فیلم داستان مردی به نام موربیوس را روایت می‌کند که در اداره‌ای مشغول به کار است و از بیماری خونی نادر رنج می‌برد. او تصمیم می‌گیرد که خود را درمان کند، اما طی عملی تبدیل به یک خون آشام می‌شود و داستان رو به تراژدی ترسناک می‌رود.

تولید این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول است. این فیلم که در آینده توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع می‌شود، قرار است سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از سونی باشد.

کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ دنیل اسپینوزا از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ مت سازما و بارک شارپلس است و در آن جرد لتو در نقش مایکل موربیوس، در کنار مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون و مایکل کیتون ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، موربیوس در پی تلاش برای درمان خود بر اثر یک بیماری خونی نادر تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

پس از اعلام برنامه‌هایی برای خلق دنیای مشترک جدیدی از فیلم‌های با الهام از شخصیت‌های مرد عنکبوتی که با ونوم (۲۰۱۸) آغاز می‌شود، سونی توسعهٔ یکی از فیلم‌ها بر پایهٔ شخصیت موربیوس را آغاز کرد. سازما و شارپلس تا نوامبر ۲۰۱۷ فیلم‌نامه‌ای برای این فیلم نوشته بودند.

لتو و اسپینوزا در ژوئن ۲۰۱۸ به‌طور رسمی به این پروژه ملحق شدند. کار بر روی این فیلم به‌طور جدی در پایان سال با انتخاب بازیگران بیشتر آغاز شد و مدتی بعد مراحل تولید فیلم در فوریهٔ ۲۰۱۹ در لندن کلید خورد. مدتی بعد تأیید شد که مراحل فیلم‌برداری تا ژوئن ۲۰۱۹ به پایان رسیده‌است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت

در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، به جز دو دیدار بسیار حساس که در تبریز و ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، پنج دیدار دیگر هم برگزار شد.

در نخستین بازی امروز تیم هوادار میزبان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و آبادانی‌ها را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کرد. در این مسابقه ابتدا طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۰ صنعت را پیش انداخت، اما تا قبل از دقیقه ۳۰ دو گل توسط شجاعیان و اسلامی خوردند و بازی را باختند.

صنعت نفت با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و با چسبیدن به قعر جدول، بعید است دیگر بتوانند در لیگ برتر ماندنی شوند. هوادار هم ۲۸ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه یازدهم، کاملا از انتهای جدول فاصله گرفت.

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزارکننده تنها داربی هفته بیست‌وپنجم بودند که این دو تیم از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان رودرروی هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.  فرشید باقری هم در دقیقه ۶۰ روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد. گل گهر در رتبه ششم و مس نهم است.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران که توانسته بودند در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر کار خود را با کسب پیروزی به پایان برسانند، امروز از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم رفتند که نساجی با دو گل میزبانش را شکست داد تا از منطقه سقوط فرار کند. منصور باقری و امیر اسماعیل زاده گل‌های نساجی را زدند تا این تیم ۲۲ امتیازی شود و به رتبه سیزدهم برسد.

شاگردان سیروس پورموسوی و مهدی تارتار در تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی امروز در دیداری حساس رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک- یک به پایان رسید. با این نتیجه حالا استقلال خوزستان در رتبه پانزدهم و منطقه سقوط قرار گرفت و بعد از صنعت نفت دیگر مدعی اصلی سقوط است.

در دیگر مسابقه مصاف آلومنیوم و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فولاد در رتبه چهاردهم و آلومینیوم دهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران