Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:07:59 GMT

درخواست یک نماینده در مورد فائزه هاشمی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۲۲۵۳

درخواست یک نماینده در مورد فائزه هاشمی


به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی علیه پیامبر مکرم اسلام(ص) گفت: ما از همان دهه شصت شاهد ابراز مخالفت‌هایی از سوی فائزه هاشمی در قبال نظام بودیم و متأسفانه رأفت نظام در قبال این گونه افراد باعث پررو شدن آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فائزه هاشمی و افرادی مانند آن امروز گستاخی را به حدی رسانده‌اند که به مقدسات ما نیز توهین می‌کنند و به نظر من صبر انقلابی در قبال این افراد کنار گذاشته شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: فائزه هاشمی در دوره حیات پدرش به خاطر حمایت‌هایی که از جانب پدرش از وی می‌شد، با سوء استفاده از این حمایت‌ها به رفتارها و مواضعش علیه نظام ادامه می‌داد و بعد از فوت پدرش نیز به خاطر صبر انقلابی نظام دست از کارهایش برنداشته است.

سبزی خاطرنشان کرد: صبر انقلابی و رأفت اسلامی نظام در قبال این گونه افراد هم حد و اندازه‌ای دارد و باید دادستان و دستگاه اطلاعاتی برخورد لازم را با فائزه هاشمی به خاطر اهانتش به مقدسات داشته باشند تا درس عبرتی برای دیگران هم باشد.

وی افزود: افرادی مثل فائزه هاشمی تنها نیستند و افراد و نوچه‌هایی را هم اطراف خود دارند که اگر با اظهارات فائزه هاشمی صورت نگیرد، فردا این افراد کوچک هم به خود اجازه خواهند داد تا به اسلام و انقلاب توهین کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: خانواده هاشمی یک باره به اموالی رسیدند و از همان ابتدا هم به خاطر خوی اشرافی و خودبرتربینی که داشتند خود را همه‌کاره انقلاب می‌دانستند و امروز که دستشان از مناصب در کشور کوتاه شده به خود اجازه می‌دهند که علیه نظام، انقلاب و اسلام هر اظهارنظری داشته باشند.

به گزارش فارس، فائزه هاشمی در ویدئویی که اخیرا از وی منتشر شده، عنوان می‌کند که پیامبر اسلام(ص) اقتصاد نمی‌دانست؛ چراکه اگر از مسائل اقتصادی اطلاع داشت، سرمایه حضرت خدیجه را حیف و میل نمی‌کرد.

گفتنی است تا کنون ( پنج شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۰) بیش از ۲۰ هزار نفر از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی پویش « محاکمه فائزه هاشمی به خاطر حمایت از تحریم‌ها علیه کشور» در سامانه «فارس من» از مسئولین قضایی خواسته اند به رفتار فائزه هاشمی بدون نگاه به سوابق خانوادگی و سیاسی وی رسیدگی کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله دعای روز هجدهم رمضان شب قدر فائزه هاشمی عضو فراکسیون روحانیت ماه رمضان میانکاله دعای روز هجدهم رمضان شب قدر فائزه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در بخش سینماآنلاین فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی کنند.»

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقارضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

کد خبر 6090786

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است