Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:49:50 GMT

تهیه هزار بسته کمک مومنانه در زرندیه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۲۶۹۴

تهیه هزار بسته کمک مومنانه در زرندیه

هزار بسته کمک معیشتی در قالب سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه سرزمین ایرانیان تحویل ستاد کمک مومنانه شهرستان زرندیه شد.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه و رئیس ستاد انفاق کمک مومنانه شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگارما در رابطه با این موضوع توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

در ماه رمضان ماه عبودیت و بندگی و ماه شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) علیه السلام مرحله دیگری از انفاق مومنانه شهرستان زرندیه از مجموعه سرزمین ایرانیان که اوایل این جهاد مومنانه پر رنگ در این مسیر حرکت کردند انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شاکر و سپاسگزار این که امروز هم در اقدام مومنانه‌ای که انجام شد در این ایام شب‌های امیدوارم که خداوند به احسن وجه از بانیان قبول بفرماید.

این مجموعه در اولین کمک مومنانه ۵ هزار بسته کمک معیشتی تهیه کرد که توزیع این بسته‌ها یکی از عواملی بود که موجب شد شهرستان زرندیه مقام اول کمک‌های مردمی و کمک مومنانه استان مرکزی را کسب کند.

موسوی مدیرعامل مجموعه سرزمین ایرانیان هم گفت: هرکدام از این هزار بسته شامل ۵ کیلو برنج ایرانی، ۳ بسته روغن سویا و رب گوجه فرنگی و چای هست که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است که در مجموعه ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود که تحویل ستاد انفاق کمک مومنانه شهرستان زرندیه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مومنانه شهرستان زرندیه مومنانه شهرستان زرندیه کمک مومنانه هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی