Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به استفاده از دست‌افزارهای الکترونیکی در مأموریت‌های پلیس ۱۱۰ کلانتری‌ها، بر لزوم بهره‌گیری از نگهبان محله در راستای پیشگیری از جرم تأکید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار حسین رحیمی در کمیسیون تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با تأکید بر اینکه همه ظرفیت کلانتری باید صرف ارتقاء امنیت و احساس امنیت جامعه شود، اظهار کرد: اصلی‌ترین فلسفه وجودی کلانتری‌ها، کشف جرم و دستگیری مجرم است از این‌رو باید تلاش شود که همه ظرفیت و توان کلانتری‌ها کشف‌محور و گشت‌محور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه کلانتری‌ها باید یگانی‌هایی ضربتی باشند و در لحظه پرونده‌های سرقت را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: همه تجهیزات خودرویی و موتوری کلانتری‌ها در سازماندهی جدید موظف به  گشت‌زنی هدفمند و اجرای مأموریت‌های 110 هستند. 

وی با تأکید بر این که از همه تمهیدات لازم درباره پیشگیری از جرم با بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت‌های موجود سایر سازمان‌ها باید استفاده شود، عنوان کرد: لازم است که از ظرفیت نگهبان محله در راستای افزایش امنیت مجتمع تجاری و مسکونی استفاده شود.  

به گفته‌ این مقام انتظامی، در حال حاضر حدود 198 شرکت انتظام در پایتخت داریم که باید از این ظرفیت بزرگ برای ارتقاء سطح امنیت و مقابله با ناامنی و پیشگیری از وقوع جرم استفاده کنیم. 

رحیمی با اشاره به بهره‌گیری کلانتری‌ها از تجهیزات IT گفت: به منظور تسریع در مأموریت‌های پلیس 110 و کاهش ضریب اشتباه از دست‌افزارهای الکترونیکی در کلانتری‌ها استفاده می‌شود. 

ضربه پلیس به یکی از پیچیده‌ترین شبکه‌های حرفه‌ای جعل اسنادبازسازی صحنه تیراندازی به مأموران پلیس توسط سارقان مسلح در میرداماد + تصاویر

انتهای پیام/  

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ کلانتری پلیس 110 پلیس سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ کلانتری پلیس 110 پلیس سردار حسین رحیمی کلانتری ها بهره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تقی پاشایی گفت: با توجه به عمر بالای لوله‌ها و فرسودگی لوله‌های خطوط انتقال مجتمع ۳ روستایی ارسی (ارسی، چشمه، آغبلاغ ولدیان) که دچار ترکیدگی‌های زیاد بود و همچنین گرفتگی لویل‌ها برا اثر رسوب بود، اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت.
پاشایی تصریح کرد: اجرای خط انتقال و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی توسط امور عشایر انجام و بعد از تحویل پروژه اتصال مخزن به خطوط انتقال از طریق ایستگاه‌های پمپاژ توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در ۷ نقطه به انجام رسید.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مخزن قدیمی روستای آغبلاغ ولدیان در کد ارتفاعی مناسبی احداث نشده بود و بالادست روستا همواره با مشکل قطعی آب و افت فشار آب روبرو بودند، با بهره برداری از مخزن این مشکل آب در این روستا نیز رفع شد.
سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی افزود: با اصلاح سایز و عمق لوله گذاری و احداث شیر‌های هوا و تخلیه از قطعی آب شرب در روستا‌های مجتمع ارسی جلوگیری و همچنین وقوع اتفاقات پی در پی در خط انتقال نیز مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران