Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد بشیری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان پاکدشت از استعدادهای ورزشی نابی در حوزه ورزش قهرمانی انفرادی و گروهی برخوردار است که بروز و ظهور این استعدادها به توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیاز دارد تا با گرایش جوانان به سمت ورزش‌های مختلف، شاهد افتخارآفرینی آنان در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرانه ورزشی پاکدشت نسبت به وسعت و جمعیت ساکن در آن و در مقایسه با استانداردهای کشوری و متوسط تهران کمتر از سایر مناطق استان بوده و لازم است تا با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، بخشی از این کمبود جبران شود.

بشیری اظهار داشت: جامعه برای توسعه متوازن به نیروی انسانی شاداب و باطراوت نیاز دارد که این مهم با گرایش افراد به سمت ورزش و فعالیت‌های مختلف ورزشی محقق می‌شود از این رو، توسعه اماکن ورزشی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده از قبل، در اولویت مسئولان شهرستان پاکدشت قرار دارد و تلاش می‌شود تا با جذب اعتبارات مورد نیاز، این امر تا پایان سال محقق شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از طرح‌های ورزشی پاکدشت بیش از ۱۲سال است که نیمه‌کاره رها شده و با وجود آن که مسئولان و وزرای وقت ورزش و جوانان از این طرح‌ها بازدید کرده و دستوراتی برای تکمیل آن صادر کرده‌اند، ولی بودجه‌ای برای تکمیل آن‌ها اختصاص پیدا نکرد.

وی افزود: علاوه بر اماکن ورزشی نیمه‌تمام در مناطق شهری، برخی از فضاهای ورزشی مناطق روستایی نیز به صورت نیمه‌کاره رها شده و با تلاش‌های صورت گرفته در جذب اعتبارات مورد نیاز، زمینه تکمیل آن‌ها تا پایان امسال فراهم شده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی پاکدشت گفت: از میزان اعتبار اختصاص یافته، ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی روستای ابراهیم‌آباد، ۳ میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی استخر شهدای پاکدشت، ۳ میلیارد ریال برای تعویض کف‌پوش سالن‌های ورزشی چندمنظوره و مابقی اعتبار بر اساس نیاز شهرستان، به دیگر طرح‌های ورزشی اختصاص پیدا می‌کند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
به گفته مسئولان ورزش و جوانان پاکدشت، این شهرستان از ۱۳۵ مکان و باشگاه ورزشی شامل  ۲۵ واحد دولتی و ۱۱۰ باشگاه خصوصی برخوردار است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان افتتاح پروژه اعتبار پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان افتتاح پروژه مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان افتتاح پروژه اعتبار پاکدشت تکمیل طرح های نیمه تمام میلیارد ریال ورزشی پاکدشت برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است