Web Analytics Made Easy - Statcounter

در قالب پویش «به حرمت علی (ع)» از ورود ۱۳۴ محکوم مالی به زندان‌های استان گلستان جلوگیری شد. خبرگزاری میزان -  یکصد و ۳۴ محکوم در آستانه ورود به زندان با بخشش شاکیان و کمک خیر گنبدی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: این افراد به علت ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از تصادفات و بدهکاری در آستانه ورود به زندان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدر آسیابی با بیان این موضوع که با پادرمیانی اجرای احکام کیفری گنبد کاووس و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان، شاکیان در قالب پویش «به حرمت علی علیه السلام می‌بخشم»، از دریافت بخش عمده طلب خود، چشم پوشی کردند،  افزود: بخشی از طلب این افراد را نیز یکی از خیران گنبدی پرداخت کرد.   وی عنوان کرد: در قالب این پویش ۱۳۶ محکوم از شهرستان‌های گنبد و رامیان به جای رفتن به زندان، راهی خانه شدند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان اضافه کرد: این افراد بدهی‌های کمتر از ۷ میلیون تومان داشتند.
در سال گذشته نیز با تلاش اعضای شورا‌های حل اختلاف استان و گذشت طلبکاران ۳۶۴ محکوم ِ در آستانه ورود به زندان، آزاد شدند.   بیشتر بخوانید: مسئولان قضایی زنجان در امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) به مشکلات قضایی مردم رسیدگی کردند   انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری گلستان آزادی زندانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان آزادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز بانکی پور درباره زنان ترکیه، نوشت؛

وقتی در دفاع از لایحه جنجالی عفاف و ‌ حجاب⁩ ناتوان می شوند، زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را به باد تهمت های ناروا می گیرند. ‏اگر یک ذره سیاست، انسانیت و شرم حالیشان بود، به این راحتی حرمت مردم یک کشور، از هر دین و مذهب و باوری را نمی شکستند!

‏عذرهای بدتر از گناه

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903197

دیگر خبرها

  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی