Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، منابع مردمی در شهر مزار شریف گزارش دادند که لحظاتی پیش یک انفجار در داخل یک مسجد به نام سه دکان صورت گرفته است.

به گفته منابع، این انفجار در هنگام ادای نماز صورت گرفته است. این مسجد بزرگترین مسجد شیعیان مزارشریف بوده که در جای پر ازدحامی واقع شده است.

«غوث الدین انوری»، رییس بیمارستان حوزه‌ای ابو علی سینای بلخی در مزار شریف گفت که شمار زیادی از زخمی‌های این انفجار به این بیمارستان انتقال شده‌اند، اما آمار دقیق افراد زخمی بعدا اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قاری عبیدالله عابدی»، سخنگوی فرماندهی امنیتی قندوز وقوع یک انفجار را در منطقه «سردوره» این شهر تایید کرد، اما درباره تلفات و نوع آن چیزی نگفت.

ویدئویی از این انفجار در زیر ببینید:

اما منابعی در بیمارستان ابوعلی سینای بلخی مزارشریف می‌گویند که تاکنون ۲ شهید و بیش از ۲۵ زخمی ناشی از انفجار لحظاتی پیش در مسجد سه دوکان شهر مزارشریف به این بیمارستان انتقال یافته‌اند.

به گفته‌ این شاهدان عینی، آمبولانس‌ها هنوز هم در حال انتقال آسیب‌دیدگان هستند.

شبکه خبری طلوع نیوز به نقل از مسوولان بهداشتی در مزار شریف گزارش داد که دستکم ۵ شهید و ۶۵ زخمی از انفجار امروز در یک مسجد در شهر مزار شریف به انتقال یافته‌اند. به گفته آنها این آمار در حال تغییر است.

از سوی دیگر نیز برخی منابع اعلام کردند تاکنون ۱۸ تن در این انفجار شهید شده و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

کد خبر 671455 برچسب‌ها تروریسم در جهان خبر ویژه افغانستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تروریسم در جهان خبر ویژه افغانستان مزار شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آنها انجام پذیرفت.

شادی نیا با اشاره به اینکه ۶ نفر در این حادثه دچار سوختگی اندام شدند، گفت: مصدومان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه