Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@02:37:15 GMT

شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه در گروه فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۰۶۸

شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه در گروه فولاد خوزستان

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی فولادخوزستان،امین ابراهیمی مدیرعامل گروه فولاد خوزستان به مناسبت  ثبت رکورد ماهانه ۳۵۱ هزار تن شمش و ۳۷۳ هزار تن آهن اسفنجی در گروه فولاد خوزستان برای اولین بار در تاریخ شرکت پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن ارحیم

تاریخ سازی و ثبت رکورد تولید ماهانه بیش از ۳۵۱ هزار‌ تن شمش و ۳۷۳‌ هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه فولاد خوزستان نویدبخش آینده ای افتخار آمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسان های بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می زنند و اکنون مردان و زنان سخت کوش و تاریخ ساز فولاد خوزستان دستاوردی را از آن خود کرده اند که بزرگی و قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه ها و کلمات است.

فولاد خوزستان در آغاز قرن جدید و با غلبه بر مشکلات و محدودیت های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد، باهمت پرسنل خدومش می تواند تاریخ سازی کند.

ثبت این ارقام گواهی می دهد شرکت فولاد خوزستان در صورت عدم تحمیل محدودیت های برق و گاز و مشکلات ناشی از تامین مواد اولیه می تواند از عدد تولید ۴ میلیون تن در سال جاری عبور کند.

نیک می دانم ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدهای پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

اینجانب به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان؛ در نهایت تواضع و به رسم ادب و همچنین به نمایندگی از هیات مدیره خستگی ناپذیر شرکت از همت و غیرت تمامی همکاران گرامی قدردانی نموده و به خانواده ایشان بابت همراهی ارزشمند در این مسیر مقدس ادای احترام می نمایم.

به فضل حضرت پروردگار و کوشش تیم های کاری در قسمت های گوناگون شرکت فولاد خوزستان، سال ۱۴۰۱ سال دستاورهای بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امین ابراهیمی مدیرعامل گروه فولاد خوزستان فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو