Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای اخیر جلسه ای با نمایندگان مجلس داشت که در یادداشتی در صفحه شخصی خود گزارش کوتاهی از این دیدار نوشت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«در روزهای پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان میزبان چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع جلسه، هم‌اندیشی مدیران دانشگاه و نمایندگان مجلس درباره سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی بود. این سند که بعد از دو سال کار تخصصی تدوین شده، پنج چرخش تحول‌آفرین را برای مسیر پنج ساله دانشگاه مشخص می‌کند. کار اما به اینجا خلاصه نمی‌شود و برای تحقق این راهبردها، ۶۹ هدف و ۵۰۰ اقدام مشخص شده است. پس از آن، به سراغ سندهای آمایشی برای واحدهای دانشگاه در هر استان رفته‌ایم که یک سند دقیق اقتصادی و اجتماعی برمبنای اسناد سازمان مدیریت و اطلاعات دانشگاه است. گام بعدی نیز رسیدن به سند ماموریت‌گرایی دانشگاه، در هر شهر و استان است که به زودی انجام خواهد شد.

در پنج سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی فقط دانشکده‌های موضوعی معمولی نخواهد داشت و چهار دانشکده دانشی، مهارت و کارآفرینی، فناوری و موضوعی در هر شهر به تناسب موضوع و نیازهای شهر، فعالیت خواهند کرد. درواقع، دانشگاه آزاد اسلامی با انجام ماموریتی خاص به محلی برای کمک به توسعه‌یافتگی شهرها و استان‌ها تبدیل خواهد شد. ان‌شاءالله‌.

محمدمهدی طهرانچی - ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱»

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1137615 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفته گرامیداشت شوراها، مراسمی با حضور استاندار گیلان، معاونین استاندار گیلان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جمعی از فرمانداران و شهرداران و مسئولان شورا‌های اسلامی شهر‌های استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته شورا‌ها گفت: تأسیس شورا‌های اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و شورا‌ها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

مجتبی ملکی چوبری همچنین افزود: مردم از منتخبین خود در شورا‌ها انتظار دارند که حقوق آنان را از مسئولان پیگیری و مطالبه کنند چرا که همیشه حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی برگرفته از مبانی دینی و اسلامی نه به عنوان یک تاکتیک سیاسی، بلکه به عنوان یک اصل مهم غیرقابل چشم پوشی است.

وی متذکر شد: به این وسیله روز ملی شورا‌های اسلامی را به تمام اعضای محترم شورا‌های شهر و روستا بویژه شهرستان رشت که با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در رفع مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد