Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، رفتار دوگانه غرب در مسئله فلسطین و اوکراین و برخی دیگر از کشورهای اسلامی که مورد تعرض واقع شده اند را در راستای منافع غرب دانست و بیان کرد: سال 1920، اروپایی ها در سرزمین فلسطین بنگاه های خود را فعال کردند و تصمیمی گرفتند که زمین های فلسطینی ها را با هر قیمت از چنگال آنان در بیاورند و این کار را نیز کردند، در واقع ملت فلسطین غافل از این موضوع بودند که بزرگترین سرمایه خود را با ترفند و فریب به غارت می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در واقع این مسائل بدلیل منافع بین المللی است که بر علیه مسلمان بتوانند یک دست شوند؛ هر کسی روبه قبله نماز بخواند و دارای خدای واحد ، قرآن و پیامبر و حج و به آخرت و ضروریات دین مبین اسلام اعتقاد داشته باشد، مسلمان است و در غیر از مسیر حمایت از فلسطین حرکت کند، خیانت کار است.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر  عنوان کرد:دشمنان اسلام منافع خود را در اختلاف بین مسلمانان می بینند؛ آنها میان دو کشور دوست عراق و ایران، دو کشور مسلمان جنگ راه انداختند تا نیروی مسلمان را نابود کنند و منابع حیانی مسلمانان را بدست گیرند؛ وحدت ، مشیت الهی و رهبری انقلاب سبب شد این کشور باقی بماند.

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه اختلافاتی بین گروه های مقاومت فلسطین وجود دارد که همین مسئله باعث شده است که پیروزی به تعویق بیفتد؛ اگر مسلمانان و حکام کشورهای اسلامی به وظایف خود به خوبی عمل کنند و حمایت لازم را از قدس شریف و ملت مظلوم  فلسطین انجام دهند، به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: روز قدس 1401 قدس 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه

اداره راه‌آهن افغانستان از حرکت دومین محموله ریلی این کشور به سمت ترکیه از مسیر ایران خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «بخت‌الرحمان شرافت» رئیس اداره راه‌آهن افغانستان با انتشار پیامی در «ایکس» از آمادگی دومین محموله ریلی افغانستان برای حرکت به سمت ترکیه از مسیر ایران خبر داد.

شرافت در این پیام نوشت: قطار دوم نیز آماده حرکت از افغانستان به سمت ترکیه است، راه آهن افغانستان نسبت به دنیای متصل و امکانات حمل و نقل سریع متعهد است. ما نه تنها کالاها را انتقال می‌دهیم، بلکه قلب‌ها را نیز به هم متصل می‌کنیم.

رئیس اداره راه‌آهن افغانستان جزئیاتی درباره میزان و کالای صادراتی ارائه نکرده است.

حدود دو هفته پیشنخستین صادرات ریلی افغانستان به ترکیه شامل 1100 تُن سنگ معدنی از طریق راه‌آهن «روزنک» و مسیر ریلیایران به این کشور فرستاده شد.

این محموله صادراتی شامل سنگ معدنی «تالک» بود که به شهر «مرسین» ترکیه صادر شد.

نخستین صادرات ریلی افغانستان به ترکیه از مسیر ایرانراه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد

گفتنی است که این محموله به دلیل طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان متوقف شده است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، اداره راه‌آهن ایران از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود جهت اعزام 10 واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه را اعلام کرده است، اما کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن‌های مذکور اخذ نکرده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند