Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:34:24 GMT

۱۸ هزار تن کالای اساسی پارسال در لرستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۱۲۳

۱۸ هزار تن کالای اساسی پارسال در لرستان توزیع شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان سید عماد شاهرخی در سی و هفتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی افزود: ۹ هزار و ۵۰۰ تن از این میزان در روزهای پایانی سال و نیمه نخست ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

وی اظهار داشت: همچنین پنج هزار تن برنج و چهار هزار و ۵۰۰ تن شکر در سطح بازار لرستان توزیع شده است که این میزان، معادل ۷۰ درصد نیاز مردم در این حوزه ها را برطرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به زودی شکر ویژه تنظیم بازار با بسته بندی یک کیلوگرمی به قیمت ۱۴ هزار تومان تومان به بازار عرضه می شود ادامه داد: همچنین در حوزه بازرسی بازار کالاهای اساسی، فروردین ماه سال جاری  هشت هزار و ۶۲ فقره بازرسی در کل استان صورت گرفته که در این راستا ۹۳۶ پرونده با جریمه ۱۷ میلیارد و ۵۶۶ هزار ریال برای متخلفان صادر شده است.

شاهرخی افزود: در حوزه نهاده ها به ازای هر راس دام سنگین روستایی( گاو و گوساله) در اردیبهشت ماه تا ابلاغ دستور العمل های جدید ، ۴۰ کیلو گرم کنسانتره، به واحدهای پرواربندی صنعتی گوساله به ازای هر راس دام ۶۰ کیلوگرم کنسانتره پرواری، واحدهای پرورش گاو شیری با متوسط تولید شیر روزانه ۲۷ کیلوگرم ۱۲۰ کیلوگرم کنسانتره ویژه به ازای هر راس در ماه توزیع می شود.

وی گفت: همچنین اردیبهشت ماه به واحدهای پرورش گاو شیری بزرگ مقیاس که میانگین تولید شیر آنها بیش از ۳۵ کیلوگرم در روز باشد به ازای هر راس دام مولد تا ۲۰۰ کیلوگرم کنسانتره پر شیر در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان نیز گفت: سرانه مصرف مردم استان از سرانه درآمد بیشتر است که باید در این راستا اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

سیروس ابراهیمی با بیان اینکه وضعیت استان در حوزه دام چندان مساعد نیست ادامه داد: با توجه به وضعیت کاهش بارش نزولات آسمانی و بحران شدید بی آبی و خشکسالی باید به تغذیه دستی روی بیاوریم بنابراین در این راستا از خروج هر گونه کاه، کلش و خوراک دام از استان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی لرستان وزارت جهاد کشاورزی کالای اساسی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

اعلام زمان هجدهمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله | چه کسانی می توانند متقاضیان خرید شمش طلا باشند؟

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

کد خبر 847401 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران مرکز مبادله ارز و طلا

دیگر خبرها

  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد