Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@08:48:10 GMT

۵۰ میلیون واکسن کرونا در زنجیره سرد کشور

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۱۹۳

۵۰ میلیون واکسن کرونا در زنجیره سرد کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه درحال‌حاضر ۵۰ میلیون واکسن کرونا در زنجیره سرد کشور موجود است، گفت: نیازی به واردات واکسن کرونا نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری درخصوص وضعیت ذخایر واکسن کرونا با بیان اینکه وضعیت ذخیره واکسن کشور درحال‌حاضر بسیار خوب است، اظهار کرد: حدود ۵۰ میلیون واکسن درحال‌حاضر در زنجیره سرد کشور موجود است و هیچ نیازی به واردات واکسن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت‌های واکسن‌ساز داخلی نیز به تعداد بسیار انبوهی واکسن تولید دارند که مجوز صادرات کلی را هم دریافت کردند و درحال‌حاضر همه شرکت‌ها برای صادرات اقدام می‌کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در صورت لزوم می‌توان از ظرفیت شرکت‌های واکسن‌ساز داخلی که کیفیت بسیار خوبی دارند، استفاده کرد.

به گزارش ایمنا، کشور تاکنون چندین پیک کرونایی را تجربه کرده است و از این رو با واکسینه کردن بخش قابل توجهی از جامعه، می‌توان کنترل بیماری و حتی برداشتن گام‌به‌گام محدودیت‌ها را انتظار داشت. واکسن‌های متعدد تأثیرگذاری علیه بیماری کرونا توسط شرکت‌های داخلی تولید شده است و با در نظر گرفتن ذخیره واکسن کرونا کشور از واردات مجدد واکسن درحال‌حاضر بی نیاز است.

کد خبر 570028

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون وزیر بهداشت کمال حیدری واکسن کرونا تزريق واکسن کرونا تولید واکسن کرونا واکسن کرونا در ایران واردات واکسن کرونا روند ساخت واکسن کرونا صادرات واکسن کرونا در جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسن کرونا درحال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی