Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در ستاد فرماندهی استان برگزار شد، اظهار کرد: ما خود را بالاتر از انقلاب و مردم نمی دانیم اما خود را بزرگ خواهیم کرد و  تلاش می کنیم تا پا به پای مردم و انقلاب پیشرفت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردمی ترین نبرد را در تاریخ ملت های دنیا، سپاه شکل داد و هر کجا که وارد شد مردمی ترین نبرد را شکل داده شده است.

سردار رفیعی آتانی خاطر نشان کرد: سپاه با چند کادر اداره نمی شود بلکه مردم پشتیبان آن هستند و موجب می شوند که بدنه بسیج شکل گیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان(عج) ادامه داد: تجربه ها و موفقیت های سپاه موجب شده تا کشورهای دنیا تجربه سپاه را به عنوان الگو مورد استفاده قرار دهند.

وی اضافه کرد: سپاه همواره کمک حال دولت ها بوده و  فرقی نمی کند که دولت از چه جریانی باشد بلکه از تمام ظرفیت خود به اندازه تمایل و اشتیاق دولت، همراهی می کند.

سپاه سیاسی نیست 

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: سپاه جریانی و سیاسی نیست، بلکه انقلابی بوده و تمام کارهایش را جهادی انجام می دهد و در برابر دشمنان ملت، می جنگد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان(عج) تاکید کرد: هنر سپاه این بود که بالاترین سطح جنگ را با کمک مردم پیش برد و از این رو همه هویت خود را از مردم دارد.

وی عنوان کرد: سپاه مسئولیت پذیر است و آنچه بر دوش دارد را با افتخار انجام می دهد.

سردار رفیعی آتانی اعلام کرد: خدمات و دستاوردهای متعدد و متنوع سپاه، وصل شدن به ذخیره تمام نشدنی مردم و حمایت سپاه از محرومان و مستضعفان از جمله علت های دشمنی با سپاه است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) یاد آور شد: سپاه حیات خود را در حیات مردم می بیند از این رو مردم را جزو خانواده خود می داند و بنابراین نقد خانواده را بد خود نمی داند.

وی اضافه کرد: هدف هجمه به سپاه خود سپاه نیست بلکه هجمه به انقلاب و مردم است.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد جزو اهداف اصلی سپاه در چله دوم انقلاب است، گفت: مسئولان باید به منش و صحبت با ادبیات انقلاب و مسئولان دهه شصت بازگردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان در پایان گفت: نگاه سپاه نگاه درون سازمانی نیست بلکه نگاه مردمی است و هجمه به سپاه را هجمه به انقلاب می دانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان عج فرمانده سپاه صاحب الامر سردار رفیعی آتانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند

به گزارش جماران، عصر امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه رئیس جمهور در جمع مردم غرب تهران در امام زاده حسن گفت: یاد شهدای مناطق غرب تهران به ویژه منطقه ۱۷ را گرامی می‌دارم به جانبازان و خانواده ایثارگران ادای احترام می کنم.

وی افزود: منطقه ۱۷ و ۱۸ و این منطقه امام زاده، مردمانی متدین انقلابی و با بصیرت و برای تهران بزرگ خانواده های تاثیر گذاری هستند.

رئیس جمهور گفت: یادمان نمی رود همواره این مناطق در دفاع مقدس در صف اصلی بودند و همواره یار انقلاب و یار رهبر فرزانه انقلاب بودند.

وی تصریح کرد: مردمان این منطقه تهران، مردمانی سخت کوش و همراه با انقلاب اسلامی بودند و بنده نسبت به همه مردم این مناطق ادای احترام می کنم.

وی خاطرنشان کرد: بنده دنبال این بودم که در یک فرصتی در جمع شما فرصت حضور پیدا کنم و حتما لازم بود در جمع مردم این منطقه عرض سلام و ادب داشته باشم.

رئیسی تاکید کرد: در این منطقه هستند چهره هایی که در عرصه های فرهنگی و ورزشی و اقتصادی انسان های موثری بودند.

وی افزود: بنای دولت توجه به خداست و بندگی خدا و قانون خدا و باید و نباید های الهی در همه عرصه های زندگی است.

وی در ادامه گفت: نکته دوم آن چه در وصایای شهدا آمده اجرای عدالت است و آنچه از امکانات و زمینه ها در کشور وجود دارد بر اساس عدالت توضیع شود و از سال اول دولت گفتیم بودجه ای که به مجلس می خواهد داده شود بر مبنای عدالت در مناطق مختلف کشور باشد.

رئیسی تصریح کرد: ما باید در ۱۰ هزار روستا مسئله تنش آبی را حل می کردیم و امروز نیمی از میزانی که هدف گذاری شد حل شده است.

وی افزود: ما در تهران خاموشی های زیادی داشتیم و ما ۲۲ هزار مگاوات ناترازی برق داشتیم و امروز با تولید برق ۸ هزار مگاواتاین موضوع، حل شده است.

وی در ادامه گفت: از مشکلات این مناطق و دیگر مناطق کشور مسئله مهم اشتغال بود که در برنامه ریزی دولت گفتیم باید یک میلیون شغل ایجاد می شد، اما بحمدالله ما از آن وعده ای که داده شد، عقب نیستیم و در خیلی از استان ها آمار بیکاری کاهشی شده و پنج درصد رسیده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: در این رابطه باید کار بسیار بشود و حتما باید کارهایی انجام داد که خانوادت های ما دغدغه بیکاری فرزندان شان نداشته باشند.

وی افزود: در موضوع مسکن، اگر یک میلیون مسکن ایجاد شود می تواند نیاز مردم را بر طرف کند، باید بگویم که قابل قیاس نیست میزان اراضی که به شهرهای کشور ایجاد شده حدود صد برابر گذشته است و اعلام کردیم که 2 میلیون 400 هزار مسکن در حال ساخت وجود دارد برای این که آنچه در قانون آمده و نیاز کشور مرتفع بشود.

رئیسی در ادامه گفت: مسئله اقتصادی نیازی کشور است و رهبری فرزانه انقلاب هم این موضوع را اولویت کشور اعلام کردند و در همین دولت به گواه کارشناسان اقتصادی رشد نقدینگی کنترل شده است.

دیگر خبرها

  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد