Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز پنجشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی لرستان با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۱۸ هزار کیلوگرم کالای اساسی در سطح بازار لرستان توزیع شده است، اظهار داشت: ۹۵۰۰ کیلوگرم از این میزان در روزهای پایانی سال و نیمه نخست ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: ۵ هزار کیلوگرم برنج و ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر در سطح بازار استان توزیع شده است که این میزان ۷۰ درصد نیاز مردم در این حوزه‌ها را برطرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه به زودی شکر ویژه تنظیم بازار با بسته بندی یک کیلوگرمی به قیمت ۱۴,۰۰۰ تومان به بازار عرضه می‌شود، گفت: در حوزه بازرسی بازار کالاهای اساسی در فروردین ماه سال جاری ۸ هزار و ۶۲ مورد بازرسی در کل استان صورت گرفته که در این راستا ۹۳۶ پرونده برای متخلفان تشکیل شده و میزان ۱۷ میلیارد و ۵۶۶ هزار ریال جریمه صادر شده است.

شاهرخی یادآور شد: در حوزه نهاده‌ها به ازای هر رأس دام سنگین روستایی (گاو و گوساله) در اردیبهشت ماه تا ابلاغ دستور العمل های جدید وزارت خانه ۴۰ کیلو گرم کنسانتره، در واحدهای پرواربندی صنعتی گوساله نیز به ازای هر رأس دام ۶۰ کیلو گرم کنسانتره پرواری اختصاص می‌یابد.

وی افزود: در حوزه واحدهای پرورش گاو شیری با متوسط تولید شیر روزانه ۲۷ کیلوگرم نیز ۱۲۰ کیلو کنسانتره ویژه به ازای هر رأس در ماه و به واحدهای پرورش گاو شیری بزرگ مقیاس که میانگین تولید شیر آنها بیش از ۳۵ کیلوگرم در روز باشد به ازای هر رأس دام مولد تا ۲۰۰ کیلوگرم کنسانتره پر شیر در نظر گرفته شده است و توزیع می‌شود.

سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان نیز در این جلسه گفت: در حوزه دام اوضاع خیلی مساعد نیست و با توجه به وضعیت کاهش بارش نزولات آسمانی و بحران شدید بی آبی و خشکسالی باید به تغذیه دستی روی بیاوریم و در این راستا اولویت ما برطرف کردن نیاز استان از تولیدات استان در این حوزه باید باشد و از خروج هر گونه کاه و کلش و خوراک دام از استان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: در حوزه جوجه ریزی و عرضه گوشت مرغ به بازار در جهت استمرار چرخه تولید آن باید توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 5472507

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی لرستان خرم آباد امنیت غذایی بوشهر ماه رمضان 1401 ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد ماه مبارك رمضان شیراز گرگان امام حسن مجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف