Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:28:04 GMT

آموزش مسواک زدن به کودکان از طریق بازی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۵۶۷

آموزش مسواک زدن به کودکان از طریق بازی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

کودکان باید مسواک زدن را از ابتدای رشد دندان‌هایشان یاد بگیرند تا کمتر با مشکلات دهان و دندان مواجه شوند. ویدئوی زیر یک راهکار به والدین و مربیان آموزش داده است تا بتوانند از طریق بازی به کودکان مسواک زدن را یاد بدهند. برای ساخت این وسیله شما به تعدادی بطری پلاستیکی و مقداری خمیر بازی نیاز دارید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها خلاقیت در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مواد موجود در عسل به صورت طبیعی، دهان، دندان و روده را محافظت و ضد عفونی می کند و باعث سفیدی طبیعی دندان ها نیز می شود؛ عسل تنها ماده غذایی شیرین جهان است که علاوه بر مصرف به عنوان یک ماده غذایی بسیار لذیذ، موجب زیبایی، انرژی و شادابی نیز می شود.

بیشتر بخوانید: پرورش زنبور عسل در خراسان شمالی فایده موم عسل برای دندان

مصرف موم عسل برای پیشگیری از ایجاد پوسیدگی و پلاک دندانی سودمند است؛ غلظت های مختلف عصاره موم عسل، باعث توقف رشد و یا نابودی میکروب های اصلی ایجاد پوسیدگی و پلاک دندانی موسوم به باکتری «استرپتوکوکوس موتانس» می شوند.

قندهای موجود در عسل با شیرینی فراوانی که دارند به دندان ها هیچ صدمه ای نمی زند، بلکه می تواند آن ها را سفید و لثه ها را محکم سازد؛ چنانچه شکر مدتی در دهان بماند به وسیله باکتری تجزیه شده و موجب ایجاد اسید لاکتیک در دهان می شود که برای دندان ها مضر است، اما عسل بر خلاف شکر چون دارای یک نوع آنتی بیوتیک طبیعی است، هیچ گونه اسیدی در دهان تولید نکرده و دندان ها را ضد عفونی می کند، به همین دلیل مصرف آن برای دندان ها، به ویژه در اطفال نه تنها هیچ ضرری نداشته بلکه مفید است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229074 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • روایتی از شور واشتیاق معلم درتحصیل کودکان کار
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است