Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:37:59 GMT

واکنش آبفای استان زنجان به یک گزارش؛ اعتبار نداریم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۶۲۵

واکنش آبفای استان زنجان به یک گزارش؛ اعتبار نداریم

گروه استان‌ها ــ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در واکنش به گزارش تسنیم مبنی بر کم‌کاری در ارائه خدمت به پروژه باغ موزه دفاع مقدس جوابیه‌ای صادر کرده که در این جوابیه مشکل اصلی کم‌کاری را "نبود اعتبار" عنوان کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، در 29 فروردین ماه امسال این رسانه در گزارشی با عنوان "ضعف آبفا و مخابرات زنجان در خدمت‌رسانی به باغ‌موزه دفاع مقدس استان/ آیا فرمانداری پیگیرِ ماجرا می‌شود؟" به موضوع عملکرد این دو دستگاه خدمات رسان برای ارائه خدمات به باغ موزه دفاع مقدس ارزشمندترین پروژه فرهنگی استان پرداخته بود؛ در این گزارش مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بابت عدم ارائه خدمات لازم توسط این دو دستگاه خدمات رسان انتقاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در واکنش به گزارش تسنیم از قول مقامات مسئول مبنی بر کم‌کاری در ارائه خدمت به پروژه باغ موزه دفاع مقدس جوابیه‌ای صادر کرده که در این جوابیه مشکل اصلی کم‌کاری را "نبود اعتبار" عنوان کرده است.

در این جوابیه آمده است: همانگونه که مردم شریف مستحضرند ساختمان باغ موزه در منطقه‌ای مرتفع و فاصله‌ای دور از شبکه موجود آب شهر زنجان و خارج از محدوده خدمات شرکت و با نیاز آبی قابل توجه ، در حال احداث است که مستلزم ایجاد شبکه جدید و ساخت ایستگاه پمپاژ اختصاصی می‌باشد.

ضعف "آبفا" و "مخابرات" زنجان در خدمت‌رسانی به باغ‌موزه دفاع مقدس استان/ آیا فرمانداری پیگیرِ ماجرا می‌شود؟تدفین "شهدای گمنام زنجان در محوطه استانداری و آمادگاه ارتش" پیگیری می‌شود

در ادامه آمده است: وفق ماده 23 و 24 آماده‌سازی زمین شهری متولی تفکیک و واگذاری زمین در محدوده شهرها، موظف به ایجاد زیرساخت لازم می‌باشد که این مهم متأسفانه در سنوات گذشته صورت نگرفته است. مجدداً یادآور می‌شود به محض وصول اعتبار این شرکت آماده ارائه خدمات کامل به پروژه یادشده می‌باشد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خاطرات دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس خاطرات دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس کم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد