Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش ساکی امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۳۵۳ هزار و ۲۴۲ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مراجعه کرده اند که۲۰ هزار و ۶۲۰ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

دو بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند که یک نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و یک نفر نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار جدیدی به شکل موقت در کاشان بستری نشده است.

در مجموع ۱۶ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستندکه ۹ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و هفت نفر در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شدند.

ساکی می‌گوید در مجموع دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، هفت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که چهار نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و سه ۳ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شدند.

خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست نداده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ابتلای ۶ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته خبردادو گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۶۵ هزار و ۴۴۶ مورد افزایش یافته است.

تاکنون حدود ۷۸ درصد از شهروندان بالای پنج سال منطقه کاشان دز اول، حدود ۷۱ درصد نیز دز دوم و حدود ۳۶ درصد از شهروندان بالای ۱۸ سال نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان وآران وبیدگل بیمارستان های شهر کاشان و آران و بیدگل آران و بیدگل بستری منطقه کاشان ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند