Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@19:31:04 GMT

بیانیه ارتش برای گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۷۳۴

بیانیه ارتش برای گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانیه ای صادر و اعلام کرد: این نهاد انقلابی با بهره گیری از تجارب ارزشمند فرماندهان دلیر و تکیه بر دانش جوانان متخصص و متعهد خود با تولید تجهیزات بومی و دستاورد‌های ارزشمند موجب تقویت روحیه خودباوری شده است و علاوه بر آن در عرصه‌های مختلف اجتماعی و مردم‌یاری منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ

سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بیانگر درایت، دوراندیشی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

مرور کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب در طول دوران انقلاب گواه رشادت و فداکاری مردان بلند اندیشه‌ای است که در میدان‌های سخت و دشوار مبارزه با دشمن و صیانت از انقلاب با نثار جان ایستادگی کردند و آلبوم افتخار خود را با نام شهیدان بزرگی همچون همت، باکری، خرازی، کاظمی، باقری، حاج قاسم سلیمانی و صد‌ها شهید والامقام دیگر مزین ساختند.

این نهاد انقلابی با بهره گیری از تجارب ارزشمند فرماندهان دلیر و تکیه بر دانش جوانان متخصص و متعهد خود با تولید تجهیزات بومی و دستاورد‌های ارزشمند موجب تقویت روحیه خودباوری شده است و علاوه بر آن درعرصه‌های مختلف اجتماعی و مردم‌یاری منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده‌اند.

رشد و پیشرفت روزافزون سپاه در عرصه‌های نظامی، تحقیقاتی، پژوهشی و علمی در کنار همراهی، وحدت و همدلی با سایر قوای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران که بار‌ها در رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) به آن تاکید شده موجب ارتقای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

روابط عمومی ارتش ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و ماندگار و ادای احترام به شهیدان، جانبازان و آزادگان آن نهاد انقلابی، توفیقات روزافزون همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اجرای ماموریت‌های خطیر، تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و فرماندهی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارد.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: بیانیه ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران روابط عمومی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست