Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد افزایش حقوق سربازان پس از ابلاغ آئین نامه مربوطه تامین و واگذاری منابع از سوی دولت محترم از اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای پیرامون افزایش حقوق سربازان اعلام کرد: نیرو‌های مسلح ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان محترم مجلس و دولت محترم درخصوص تصویب و ابلاغ افزایش حقوق سربازان وظیفه در قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، آمادگی خود را برای اجرای این قانون از اردیبهشت ماه سال جاری اعلام می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تاکید شده است، پیش نویس دستورالعمل مربوط به افزایش حقوق سربازان وظیفه در نیرو‌های مسلح تدوین و منتظر ابلاغ آئین نامه مربوطه و واگذاری منابع بودجه از سوی دولت محترم است تا در چارچوب آئین نامه ابلاغی و متناسب با میزان منابع واگذاری شده از اردیبهشت ماه سال جاری شاهد این افزایش باشیم.

لازم به توضیح است در صورت اجرای این قانون در اردیبهشت ماه مابه التفاوت حقوق فروردین ماه نیز به عنوان معوقات به حساب سربازان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۱

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا پلیس افزایش حقوق سربازان اردیبهشت ماه آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، در این نشست که با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونان و مدیران دو وزارتخانه و در وزارت اقتصاد برگزار شد، راهکار‌های تامین مالی توسعه ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان و ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان‌های گیلان و مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

تامین مالی ریالی این پروژه‌ها و استفاده از فاینانس کشور چین از جمله راهکار‌هایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت و ضرورت تامین امنیت غذایی کشور و نقش این اراضی در افزایش تولید محصولات مهم کشاورزی از جمله ذرت، سویا و برنج مقرر شد در خصوص یکی از روش‌های تامین مالی از طریق فاینانس خارجی یا استفاده از منابع ریالی بانک‌های کشور تصمیم گیری شود.

بر اساس این گزارش، با اجرای این طرح‌ها نزدیک به سه میلیون تن افزایش تولید در بخش محصولات کشاورزی کشور ایجاد خواهد شد و میزان منابع لازم برای اجرای این طرح‌ها نیز در حدود ۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت