Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاقمندان به خرید بلیت دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر با توجه به محدودیت تعداد بلیت های موجود در اختیار فدراسیون فوتبال می‌توانند جهت شرکت در قرعه‌کشی قبت نام کنند.

خبرگزاری میزان -  طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کارگروه ویژه بلیت فروشی مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی و پیرو اختصاص سهمیه محدود به فدراسیون فوتبال ایران در سه مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی رقابت‌ها از سوی فیفا، همچنین بر مبنای رویه سایت فیفا که در شرایط محدودیت ظرفیت با انجام قرعه کشی فرآیند خرید بلیت صورت می‌پذیرد، هواداران تیم ملی در داخل کشور می‌توانند جهت ثبت نام به منظور شرکت در قرعه کشی خرید بلیت، از طریق سامانه بلیت فروشی فدراسیون اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام در سامانه ticket.ffiri.ir از ساعت ٨ صبح روز یکشنبه ٤ اردیبهشت آغاز خواهد شد و تا ساعت ٢٤ روز سه شنبه ٦ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

* شرایط ثبت نام:

١- ثبت نام در سایت به منزله خرید بلیت مسابقه نبوده و فدراسیون فوتبال تنها در قبال برندگان قرعه‌کشی که در موعد مقرر وجوه مورد نظر را پرداخت خواهند کرد ملزم به ارائه بلیت خواهد بود.

٢- ثبت نام از علاقمندان به صورت رایگان و بدون اخذ وجه صورت گرفته و تنها برندگان قرعه کشی طی مدت معین پس از پایان مهلت ثبت نام ملزم به پرداخت وجوه بلیت به منظور تکمیل فرآیند خرید خواهند بود.

٣- هر سرگروه در ثبت نام می‌تواند نسبت به انتخاب بلیت برای خود و حداکثر سه نفر همراه (مجموعا ٤ نفر در هر گروه) در هر مسابقه اقدام نماید.

٤- قرعه کشی پس از ثبت نام طى روزهاى نهم و دهم اردیبهشت بر اساس مکاتبات صورت گرفته توسط فدراسیون جهانى فوتبال (FIFA) انجام خواهد شد و اسامی برندگان توسط فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ارسال مى شود و از طریق ارسال پیامک همچنین حساب کاربری هر فرد در سامانه ثبت نام خرید بلیت اعلام خواهد شد.

٥- بهای بلیت منطبق با نرخ مصوب فیفا بر اساس معادل تومانی قیمت روز ریال قطر بعلاوه ١٠% کارمزد (بر مبنای مجوز فیفا) در مهلت فوق الذکر (بند٢) دریافت می‌گردد.

٦- برندگان قرعه کشی تا ساعت ٢٤:٠٠ روز چهارشنبه ١٤ اردیبهشت به منظور واریز وجه و تکمیل فرآیند خرید فرصت خواهند داشت. عدم پرداخت وجه در پایان مهلت اعلام شده به منزله انصراف از خرید بلیت تلقی شده و نفرات جایگزین از فهرست ذخیره مشخص شده در قرعه کشی به ترتیب اولویت انتخاب خواهند شد. همچنین نفرات ذخیره نیز پس از اعلام تا ساعت ٢٤ روز شنبه ١٧ اردیبهشت جهت پرداخت وجه و تکمیل فرآیند خرید بلیت فرصت خواهند داشت.

٧- اطلاع رسانی در خصوص تکمیل فرایند ثبت نام و یا پذیرش در قرعه کشی همچنین تایید پرداخت و خرید نهایی بلیت از طریق سرشماره پیامکی ١٠٠٠٩٨٩٢ صورت خواهد گرفت و هرگونه پیامک ارسالی از سرشماره دیگری در این خصوص مورد تایید فدراسیون فوتبال نبوده و ممکن است با مقاصد سودجویانه انجام شود.

٨- با توجه به اینکه خرید و فروش بلیت در بازار آزاد غیر قانونی است ثبت نام اشخاص حقیقی به منزله اعلام آمادگی هر فرد جهت دریافت بلیت مسابقات جام جهانی تلقی می‌شود و در صورت برنده شدن و تکمیل این فرآیند امکان واگذاری بلیت به فرد دیگری وجود ندارد.

بر این اساس فدراسیون فوتبال در قبال افراد یا شرکت، آژانس‌های مسافرتی یا اشخاصی که نسبت به خرید غیر مستقیم بلیت از فرد ثالث اقدام می‌کنند هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

٩- سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال ایران مختص هواداران تیم ملی در داخل کشور است و علاقمندان به خرید بلیت بازی‌های تیم ملی در خارج از ایران می‌توانند با ثبت نام در سایت فیفا جهت تهیه بلیت اقدام نمایند.

١٠- اولویت قرعه کشی با هوادارانی است که جهت تهیه بلیت هر سه مسابقه مرحله گروهی تیم ملی ثبت نام نموده اند و علاقمندانی که مایل به خرید بلیت یک یا دو مسابقه تیم ملی در این مرحله باشند در اولویت بعدی قرار خواهند گرفت. همچنین تقدم یا تاخر ثبت نام تاثیری در افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی نخواهد داشت و ثبت نام در ساعات اولیه با آخرین ساعات مهلت ثبت نام از جهت افزایش شانس خرید بلیت متفاوت نخواهد بود.

لازم به ذکر است فدراسیون فوتبال تنها در خصوص فروش بلیت‌های دریافتی به عنوان سهمیه فیفا در این سه مسابقه مسئولیت داشته و در مورد نحوه حضور علاقمندان در کشور قطر، بلیت پرواز و اقامت در این کشور مسئولیتی نخواهد داشت.

علاقمندان به ثبت نام و تهیه بلیت جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در کلیه مراحل ثبت نام و خرید می‌توانند سوالات خود را به شماره‌های ٠٩٠١٣٥١٣١٦٦ و ٠٩٠١٣٥٨٩٨٠٨ در نرم افزار واتساپ همچنین آدرس ایمیل Ir-ticket۲۰۲۲@ffiri.ir ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: دیدار تدارکاتی ایران با برزیل و آرژانتین روی هوا!

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال جام جهانی 2022 بلیت فروشی جام جهانی 2022

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال جام جهانی 2022 بلیت فروشی جام جهانی 2022 فدراسیون فوتبال فوتبال ایران فرآیند خرید قرعه کشی ثبت نام تیم ملی جام جهانی خرید بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال از تایلند اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستیم قهرمان شویم. ما دو سال قبل در مصاف با ژاپن بازی را واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم و اینکه چرا نتوانستم در آن سال جام قهرمانی را تقدیم مردم کنم بسیار ناراحت شدم و از مردم ایران بابت اینکه من را در این مدت تحمل کردند، بسیار تشکر می کنم.

او ادامه داد: از مسوولان فدراسیون و کمیته فوتسال که در این مدت کمک های زیادی به ما کردند، تشکر می کنم. سیزدهمین قهرمانی تیم ملی به نیت سیزدهم ماه رجب اتفاق بسیار خوبی بود و این قهرمانی هدیه ای از سمت من و بازیکنان فوتسال به مردم عزیز ایران بود.

او افزود: ما همه یک تیم بودیم و هر شخص وظیفه خودش را انجام می دهد و خدا را شکر در این مدت مسیر خوبی را طی کردیم.

شمسایی در رابطه با تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال و همچنین جام جهانی فوتسال گفت: پدیده های نوظهوری مانند فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به این دوره از جام جهانی راه یافته اند و تیم های جدید را امسال در مسابقات شاهد خواهیم بود و باید برای همه مسابقات برنامه ریزی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: در رابطه با قرارداد با فدراسیون باید بگویم من پیش از جام ملت های آسیا هم می توانستم قرادادم را تمدید کنم اما دوست داشتم این اتفاق پس از کسب عنوان قهرمانی رقم می خورد. در همین حال باید با رییس فدراسیون و رییس کمیته فوتسال جلسه ای برگزار کنیم تا به جمع بندی نهایی دست یابیم. ما زمانی که بهترین شویم می توانیم دست به کارهای بزرگتری بزنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: همه تیم ها برای موفقیت در جام جهانی تلاش می کنند و کار راحتی نخواهیم داشت. ژاپنی که در دوره گذشته قهرمان آسیا شده بود در این دوره در مرحله گروهی حذف شد و این نشان می دهد که همه کشورها برای تقویت فوتسال خود برنامه ریزی کرده اند. در حال حاضر اکثر مربیان با کیفیت دنیا در فوتسال در آسیا حضور دارند.

کد خبر 6092373 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com