Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ابراهیمی مطابق نامه‌ای که گابریله پین به باشگاه استقلال داده بود مدیر برنامه او در ایران است...

حمله غیر قابل انتشار دوست ایرانی گابریله پین به سرمربی استقلال تیتر گزارشی بود که روز گذشته در رسانه طرفداری منتشر شد.

به گزارش طرفداری، محسن ابراهیمی فعال نقل و انتقالاتی که مدیر برنامه مربی ایتالیایی استقلال در ایران است و رابطه خوبی با فرهاد مجیدی ندارد، روز گذشته در اینستاگرام خود مطلبی منتشر کرد که به نظر می رسید طبق معمول طعنه و کنایه به سرمربی استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه طرفداری این خبر را در قالب گزارش کوتاهی منتشر کرد و از آنجایی که پیش از این مدیر رسانه استقلال اعلام کرده بود ابراهیمی قرارداد رسمی با مربی ایتالیایی استقلال ندارد و مدیر برنامه یا نماینده قانونی او نیست، در این خبر و گزارش کوتاه از ابراهیمی به عنوان رفیق ایرانی گابریله پین نام برده شد اما امروز نامه‌ای به دست خبرنگار رسانه طرفداری رسید که نشان می‌دهد گابریله پین وقتی مورد توجه استقلال قرار گرفت، در نامه‌ای به مدیران وقت باشگاه سالواتوره چیواله را به عنوان وکیل خود در ایتالیا و محسن ابراهیمی را به عنوان نماینده قانونی خود در ایران معرفی کرد. با توجه به این نامه به نظر می‌رسد رابطه محسن ابراهیمی با دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی فراتر از یک رفاقت ساده است و این شخص که این روزها منتقد جدی سرمربی استقلال شده حکم نماینده رسمی گابریله پین را دارد.

محسن ابراهیمی که پیش از این رابطه خوبی با سرمربی استقلال و مدیر رسانه فعلی این باشگاه داشت، چندماهی است با فرهاد مجیدی به اختلاف خورده و این نگرانی برای استقلالی ها وجود دارد که اختلاف او با سرمربی استقلال روی روابط فرهاد مجیدی و همکار ایتالیایی اش تاثیر منفی بگذارد. البته استقلالی ها در تلاش هستند این موضوع را به نوعی مدیریت کنند که آسیبی به کادر فنی تیم وارد نشود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت رونمایی از عینک خاص انصاری‌ فرد در یونان + عکس گزارش نشریه پرتغالی از طارمی پیش از بازی با اسپورتینگ کیلور ناواس: می‌خواهم در همه بازی‌های پاری سن ژرمن به میدان بروم؛ این شرایط باید تغییر کند گوتی: راموس از ترک رئال مادرید پشیمان است؛ برای پرز رئال مادرید از هر چیزی بالاتر است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی استقلال محسن ابراهیمی گابریله پین مدیر برنامه فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901541

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق