Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:01:02 GMT

شهدای گمنام در لیالی‌قدر مهمان مردم شهیدپرور پردیس شدند + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۹۶۱

شهدای گمنام در لیالی‌قدر مهمان مردم شهیدپرور پردیس شدند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ــ مردم روزه دار شهرستان پردیس در لیالی‌قدر میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام سرافراز از شهدای دفاع مقدس هستند‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، پیکر مطهر 2 شهید گمنام سرافراز، طی مراسمی از ستادمعراج شهدا و با استقبال بی نظیر مردم وارد شهرستان پردیس شد.

پیکر مطهر دو شهید والامقام با فریاد الغوث ، الغوث و یا زهرا (س) در طول مسیر بر روی دستان مردم روزه دارعطر افشانی ، گلباران و بدرقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم گرمابدری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پردیس درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش بار معنوی شب‌های قدر، پیکر مطهر دو شهیدگمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، مهمان مردم شهرستان پردیس است و قطعاً حضور شهدای گمنام دراین شب‌های معنوی واسطه خیر و برکت برای مردم شهرستان پردیس است.

وی گفت: این دوشهید والامقام از شب 19‌ تا 23 ماه مبارک رمضان در مساجد،حسینیه‌ها و تکایا شهرستان پردیس درمراسم احیاء شب‌های قدر مهمان مردم خواهند شد.

نگاهی به وضعیت سپاهان پیش از دیدار با پاختاکور؛ شانس صعود طلایی‌پوشان چقدر است؟استاندار مرکزی: سپاه با کارنامه درخشان به یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرت تبدیل شدحال و هوای حرم امام رضا (ع) در نخستین شب قدر/ زائران و مجاوران به صحن و سرای امام رئوف پناه آوردند + تصاویر

گرمابدری خاطرنشان کرد: یکی از این دو شهید گمنام در عملیات کربلای 5 شلمچه در سن 25سالگی و دیگر شهید سرافراز در عملیات رمضان، شرق بصره و در سن 19سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

 

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان پردیس پیکر مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اعلام زمان استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام، از تغییر در میزبانی خبر داد.

محمود مهدوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، استان کرمان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود، اظهار کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا در شهرهای رفسنجان و کوهپایه کرمان جمعه شب برگزار می شود، افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) در رفسنجان از میدان شهید سلیمانی تا میدان حضرت ابراهیم (ع) و در کوهپایه کرمان از روستای عبدالله‌آباد تا منطقه سیمک برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: شهید متعلق به شهرستان رفسنجان ۲۴ ساله و در سال ۱۳۶۳ در منطقه بدر شرق دجله و شهید متعلق به کوهپایه کرمان ۱۹ ساله و در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

به گزارش ایمنا، پیش از این مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از ورود چهار پیکر شهید گمنام به استان کرمان در سالروز شهادت امام صادق(ع) خبر داده بود که به نظر می‌رسد فراهم نبودن شرایط میزبانی در دو شهرستان دیگر علت تغییر در میزبانی استان کرمان ذکر شده است.

کد خبر 749253

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود