Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:14:30 GMT

تور فرانسه، تور محبوب زوج ها

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۹۸۶

تور فرانسه، تور محبوب زوج ها

سفیران گشت ارائه دهنده‌ی خدمات گردشگری

تنها کافیست با مراجعه به سایت سفیران گشت  تور مد نظر خود را انتخاب و از زمان خود نهایت لذت را ببرید.

چرا سفیران گشت؟ زیرا سفیران گشت خدماتی از قبیل اخذ ویزای کشورهای محبوب در مسافرت، برگزاری تور و ... را ارائه می‌دهد.

تور فرانسه، تور محبوب زوج ها

اگر بخواهید تور فرانسه را برای یک سفر رویایی انتخاب کنید، باید بدانید فرانسه پهناورترین کشور جنوب غرب اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه، دارای آب و هوای متنوعی است و گردشگران به راحتی می توانند به مناطقی سفر کنند که در آن فصل، آب و هوای مطلوبی دارد.

دومین کشور پرجمعیت قاره ی اروپا، در کنار سواحل اقیانوس اطلس قرار دارد. فرانسه، کشور ثروتمندی به شمار میرود. گردشگران تور فرانسه، در بازدید از این کشور انتخاب های زیادی برای تفریح و گذراندن وقت دارند. شاید معروف ترین جاذبه ای که از این کشور می شناسید برج ایفل، موزه ی لوور، کاخ ورسای و ... است.

اگر شما کشور فرانسه را فقط با شهر پاریس می شناسید، باید بگوییم که به خوبی کشور محبوب عشاق را نمی شناسید. فرانسه، شهر های معروف دیگری مانند مارسی، لیون، بوردو و ... دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. اما پاریس پایتخت این کشور پهناور است و بیشتر جاذبه ها در این شهر دیدنی قرار گرفته است.

فستیوال های تور فرانسه

برای اینکه بتوانید تور فرانسه را دریافت کنید، باید ویزای شینگن داشته باشید. با داشتن ویزای شینگن می توانید به کشور های همسایه ی فرانسه مانند ایتالیا، سوئیس، بلژیک و دیگر کشور های عضو اتحادیه اروپا سفر کنید.

سالانه فرانسه میزبان فستیوال های متعددی است که معروف ترین آن فستیوال فیلم کن است. البته فستیوال های دیگری در فصل تابستان برگزار می شود که محلی بوده و ورود به آن برای توریست ها و گردشگران تور فرانسه آزاد است مثل فستیوال تابستانی کورژی اورانژ، فستیوال روز باستیل، فستیوال موسیقی و ...

فرانسه، کشور گران قیمت

اگر می خواهید با تور فرانسه سفر کنید، لازم است بدانید هزینه ها در این کشور بالاست و باید مقدار زیاد یورو به همراه داشته باشید. معمولا برای سفر به این کشور، پیشنهاد های لوکس داده می شود زیرا در این کشور تعداد بی شماری هتل های لوکس وجود دارد. مخصوصا جنوب فرانسه که تفرجگاه میلیونر های دنیاست! اگر می خواهید هزینه ی سفرتان کاهش یابد می توانید هاستل و یا هتل های معمولی را برای اقامت خود انتخاب کنید.

یکی از قسمت های لذت بخش سفر خرید سوغاتی است. ماکارون، شیرینی مخصوص فرانسوی هاست پس لذت امتحان کردن ماکارون و کروسان را در تور فرانسه به هیچ وجه از دست ندهید. اگر می خواهید یک یادگاری از این سفر به همراه خود داشته باشید، عطر بخرید! فرانسه کشور معتبری برای خرید هرگونه عطر و لوازم آرایشی است.

جاذبه های دیدنی پاریس

کشور فرانسه، جاذبه های زیادی برای دیدن دارد. اگر با تور فرانسه به این کشور سفر می کنید، قطعا تور لیدر تور فرانسه، شما را به دیدن این جاذبه های گردشگری مهم خواهد برد.

برج ایفل

معروف ترین یا به اصطلاح نماد فرانسه، برج ایفل است. به جرات می توان گفت هیچ گردشگری وجود ندارد که به فرانسه سفر کرده باشد و این برج را ندیده باشد. این برج آهنی، ۳۰۰ متر ارتفاع دارد و در کنار رودخانه ی سن پاریس بنا شده است. هر طبقه از این برج با عظمت، ۳۰۰ پله دارد. پس برای بالا رفتن از این برج باید عزمتان را حسابی جزم کنید.

کاخ ورسای

ورسای، بزرگترین کاخ سلطنتی جهان لقب گرفته است. این کاخ که در پاریس قرار گرفته است، جزو آثار یونسکو به شمار می رود و سالانه به طور میانگین ۷.۵ میلیون بازدید کننده دارد.

کلیسای نوتردام

مهم ترین سازه ی مذهبی پاریس، کلیسای نوتردام است. عمر این سازه ی ارزشمند به بیش از هفتصد سال می رسد. معماری و ساخت این کلیسا در قرن چهاردهم به پایان رسید و تاکنون بی نظیر و غیر قابل وصف باقی مانده است.

کاخ الیزه

الیزه در معروف ترین خیابان پاریس یعنی شانزه لیزه بنا شده است. کاخ الیزه محل استقرار رئیس جمهور کشور فرانسه است. معماری کاخ الیزه به سبک کلاسیک بوده و فستیوال باستیل در باغ این کاخ برگزار می شود.

جاذبه های دیدنی فرانسه

نیس فرانسه

از پاریس که فاصله بگیریم، حتما باید از نیس فرانسه دیدن کنید. زیرا این شهر با زیبایی هایش پایتخت هنری فرانسه و منشاء الهام بسیاری از آثار هنری است. دو موزه ی معروف ماتیس و مارک شاگال در این شهر قرار گرفته اند.

قصر شاتو دو ویلاندری

قصر شاتو دو در شهر ویلاندری فرانسه ساخته شده و محل دیدار فیلیپ دوم و ریچارد یکم به منظور بستن پیمان صلح میان دو کشور فرانسه و انگلیس است.

غار لاسکو

اگر به جنوب فرانسه سفر می کنید، می توانید از غار لاسکو که قدمت آن به دوره ی پارینه سنگی باز می گردد، دیدن کنید.

پل میلائو

بین دو رودخانه تان و دوربی در جنوب فرانسه، اصلی ترین مرکز گردشگری و ورزشی فرانسه یعنی شهر میلائو قرار دارد. بین دو این دو رودخانه یک پل قرار گرفته است که یکی از جاذبه های گردشگری فرانسه به شمار می رود. جالب است بدانید ارتفاع این پل ۱۹ متر بیشتر از برج ایفل است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها فرانسه اتحادیه اروپا برج ایفل تورهای مسافرتی پاریس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه اتحادیه اروپا برج ایفل فرانسه اتحادیه اروپا برج ایفل تورهای مسافرتی پاریس کشور فرانسه سفیران گشت تور فرانسه معروف ترین برج ایفل جاذبه ها ی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟

ایتنا - جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.
جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.

به گزارش ایتنا، اظهارات انیستون به Page Six در زمانی بیان شد که تعداد کاربران تیک‌تاک به بیش از 1.5 میلیارد نفر رسیده بود و این اپلیکیشن در مناطق آسیایی و غربی به ویژه در ایالات متحده به محبوبیت فوق‌العاده ای دست یافته بود.

جنیفر آنیستون گفت که نمی‌خواهد در چالش‌های ترند شده در "تیک تاک" افراط کند و خاطرنشان کرد که زندگی او و دیگران را نابود می‌کند.

بازیگر سریال "دوستان" هشدار داد که استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد.

قابل ذکر است که جنیفر آنیستون در سال 2019 مدت‌ها بعد از پیوستن اغلب ستاره‌های هالیوود به معروف‌ترین اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، به پلتفرم اینستاگرام پیوست.

دیگر خبرها

  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد