Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:46:08 GMT

ارتقای سطح ورزش درگزین در دستور کار قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۴۰۱۵

ارتقای سطح ورزش درگزین در دستور کار قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیل خواستان در دیدار هیئت رئیسه تنیس استان همدان با تاکید بر اینکه هیئت تنیس روی میز شهرستان درگزین یکی از فعال‌ترین هیئت‌های استان است، گفت: شهرستان درگزین یک شهرستان فرهنگی با پتانسیل بسیار بالای ورزشی است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۱۴۰۱ قطعاً بحث ورزش و جوانان دیده خواهد شد تا بتوانیم سطح ورزش شهرستان را ارتقا دهیم، اظهار کرد: قطعاً از برگزاری مسابقات استانی و حتی کشوری به میزبانی درگزین حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار درگزین خاطرنشان کرد: تلاش و زحمات هیئت تنیس روی میز شهرستان ستودنی است و قطعاً از این پتانسیل حمایت‌های لازم را خواهیم کرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان همدان نیز با بیان اینکه درگزین پتانسیل تبدیل شدن به مرکز تنیس استان را دارد، گفت: خانه تنیس و فضای آماده شده برای این امر بسیار مناسب و در سطح کشوری است.
وی ادامه داد: مشکلات و کمبودهای بسیاری در حوزه ورزش تنیس وجود دارد که امیدواریم با حمایت‌های فرماندار محترم شهرستان آنها را مرتفع کنیم.

کد خبر 5472557

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری درگزین درگزین تنیس روی میز بوشهر ماه رمضان 1401 ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد ماه مبارك رمضان شیراز گرگان امام حسن مجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت خود در استقلال برکنار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است که پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد این موضوع صحت داشته و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

    امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

    ظاهرا علت تصمیم امروز اعضای هیئت مدیره استقلال، واریز مبلغ50 میلیارد تومان به حساب اعضای تیم آن هم بدون دریافت مجوز از مالکان جدید بوده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال ضمن تشکر بابت تلاش‌های علی خطیر طی دوران حضور در این باشگاه، به همکاری خود با وی پایان دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد که فرشید سمیعی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد باورنکردنی! سومین اتهام جعل به مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد