Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر تبدیل شدن کلانتری‌ها به یگانی ضربتی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،  سردار حسین رحیمی در جلسه کمیسیون تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت کلانتری‌ها در ارتقاء امنیت و احساس امنیت در جامعه تاکید کرد و گفت: اصلی‌ترین فلسفه وجودی کلانتری‌ها کشف جرم و دستگیری مجرم است؛ از این‌رو باید تلاش شود که همه ظرفیت و توان کلانتری‌ها کشف محور و گشت محور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با با بیان اینکه کلانتری‌ها باید یگانی ضربتی باشند و در لحظه پرونده‌های سرقت و دیگر جرائم  را در دستورکار خود قرار دهند، گفت: همه تجهیزات خودرویی و موتوری کلانتری‌ها در سازماندهی جدید موظف به  گشت زنی هدفمند و اجرای ماموریت‌های ۱۱۰  هستند.

استفاده از دست افزارهای الکترونیکی در کلانتری‌ها
رحیمی با اشاره به بهره‌گیری کلانتری‌ها از تجهیزات هوشمند فناوری اطلاعات گفت: با هدف تسریع در ماموریت‌های ۱۱۰ و کاهش ضریب اشتباه از دستاورد دست‌افزارهای الکترونیکی در کلانتری‌ها استفاده می‌شود.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر این که از همه تمهیدات لازم در خصوص پیشگیری از جرم با بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت‌های دیگر سازمان‌ها نیز باید استفاده شود، گفت: لازم است که از ظرفیت نگهبان محله در راستای افزایش امنیت مجتمع‌های تجاری و مسکونی استفاده شود. در حال حاضر حدود ۱۹۸ شرکت انتظام در پایتخت داریم که باید از این ظرفیت بزرگ برای ارتقاء سطح امنیت و مقابله با ناامنی و پیشگیری از وقوع جرم استفاده شود.

منبع: الف

کلیدواژه: کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد