Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهدی محمدی» عصر پنجشنبه با بیان اینکه تعداد مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۹۶ نفر است، افزود: از این تعداد ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که حال هشت نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان نداشتیم، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون همان سه هزار و ۱۳۲ نفر روز دوشنبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۵۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

شهرستان‌های کنگاور و پاوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های کنگاور و پاوه در استان از روز جمعه ۲۶ فروردین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

محمدی افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های ثلاث باباجانی، هرسین و سنقروکلیایی هم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، روانسر، صحنه و قصرشیرین هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی قبلی (۱۹ فروردین) شهرستان‌ کنگاور در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های پاوه، هرسین و سنقروکلیایی هم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، روانسر، صحنه، ثلاث‌باباجانی و قصرشیرین نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.    

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونایی قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت در اردبیل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!