Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا بلانش در مراسم برگزاری چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی در شیراز گفت: بازیکنان تیم ملی شایستگی آن را دارند که بتوانند چندین مدال در مسابقات آسیایی کسب کنند و حتی روی سکوی قهرمانی از نظر تیمی بروند.

او گفت: تا شروع مسابقات آسیایی سه مرحله اردوی متمرکز دیگر برگزار می کنیم که در این سال ها فدراسیون بوکس سرمایه گذاری خوبی در رده پایه ها انجام داده است که این امر می تواند پشتوانه قوی برای تیم ملی بزرگسالان در دراز مدت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلانش گفت: هم اکنون ۴۵ بوکسور در اردوی تیم ملی از استان های مختلف حضور دارند و تلاش می شود که نفرات اصلی را در این اردوها انتخاب تا بتوانیم تمرکز خود را روی تیم اصلی بگذاریم و با آمادگی خوب روانه مسابقات آسیایی شویم.

سرمربی تیم بوکس نونهالان گفت: اردوی بعدی قرار است ۱۸ اردیبهشت در بندرعباس برگزار شود تا  بازیکنان با شرایط آب و هوایی کشور میزبان که بحرین است نیز آشنا شوند.

مشکل مالی  

او با اشاره به اینکه مسئله مالی و نبودن اسپانسر مهمترین مشکل فدراسیون های مختلف در این سال ها بوده است گفت: انتظار می رود این مشکلات جدی حل شود تا تیم های ورزشی با آسودگی خاطر در مسابقات برون مرزی شرکت و بتوانند برای کشورمان افتخارات بیشتری کسب کنند.

بلانش گفت: مسابقات قهرمانی بوکس نونهالان آسیا در ۱۴ وزن برگزار می شود و تلاش می کنیم تیم ملی را در تمام وزن ها و مسابقات مهم شرکت دهیم.

سرمربی تیم بوکس نونهالان گفت:  تا پیش از شروع مسابقات آسیایی قرار است یک بازی تدارکاتی که حامی مالی هم مشخص شده در یکی از کشورهای همسایه برگزار کنیم و براین باوریم این دیدار می تواند بازیکنان را با آمادگی کامل روانه مسابقات آسیایی کند.    

از بوکس استان فارس انتظار بیشتری داریم

او گفت:  استان فارس  هم اکنون در اردوی تیم ملی سه تا چهار بازیکن دارد که این امر بیانگر این است که فارس ظرفیت های فراوانی از نظر نیروی انسانی دارد اما از نظر زیر ساخت های این رشته، خوب نیست.

بلانش گفت: منصور نامداری ررئیس هیات بوکس فارس با وجود کمبود مالی یکی از هیات های فعال کشور است و انتظار می رود مسئولان ورزش و جوانان نیز نگاه بیشتری به این رشته پراستعداد در فارس داشته باشند.

سرمربی تیم بوکس نونهالان گفت: انتظار داشتیم سالن اختصاصی بوکس فارس حداقل سه برابر فضای کنونی ظرفیت داشته باشد تا استعدادهای بیشتری شکوفا شوند.

او گفت: سخت افزارهای این رشته باید برای هیات بوکس در فارس بیشتر  شود که نمی شود از هیات بوکس فارس ایراد گرفت زیرا با حداقل امکانات خوب کار کرده اند و میزبان خوبی هم در این اردو بود ه اند و امکانات مورد نیاز را فراهم کرده اند.

بلانش گفت: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۲۵ فروردین در شیراز آغاز شد و امروز یکم اردیبهشت پایان یافت.

سرمربی تیم بوکس نونهالان گفت: تیم ملی بوکس ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است مرداد امسال در منامه پایتخت بحرین برگزار شود آماده می کند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون بوکس سرمربی تیم بوکس نونهالان مسابقات آسیایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا