Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز به‌کار دولت سیزدهم سرمایه اجتماعی مورد توجه دولت قرار گرفت و به یکی از کلید واژه‌های برخی از سخنرانی های رییس‌جمهور تبدیل شد. سرمایه اجتماعی بیشتر جنبه فردی دارد که فرد موردنظر می تواند با استفاده از ظرفیت خود موجب تقویت همکاری های اجتماعی شود. خوشبختانه تعداد زیادی از این افراد در ایران وجود دارند که دارای محبوبیت و مقبولیت در بین افکار عمومی هستند اما متاسفانه دولت‌ها و سیستم سیاستگذاری آنها را روز به روز محدود و در نهایت تحریم کردند تا از مردم فاصله بگیرند و بیش از این محبوبیت و مقبولیت‌شان افزایش پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نمونه‌های بارز این دست از افراد عادل فردوسی پور، استاد، مجری و کارشناس باسواد رسانه و فوتبال است که در این سال‌ها چیزی جز عملکرد حرفه‌ای و تخصصی از او در قاب تلویزیون ندیده‌ایم اما ناباورانه از شبکه سه و قاب تلویزیون حذف شد.

اگر دولت سیزدهم و رییس‌جمهور محترم تصمیم بر افزایش سرمایه اجتماعی دارد بهتر است ابتدا از وقوع اتفاقات مشابه جلوگیری کند و بعد نسبت به بازگشت این افراد به ویژه فردوسی‌پور که می‌تواند تاثیرات مثبتی بر فضای ورزشی و جامعه داشته باشد، تلاش و رایزنی کند.

بیشتر بخوانید :

«استقبال» رئیسی و قالیباف از بازگشت فردوسی‌پور به صداوسیما چهره‎‌کُشی‌ تلویزیون؛ از عادل فردوسی‌پور و ایرج طهماسب تا سروش صحت

برگرداندن عادل فردوسی پور به تلویزیون که مردم حال خوبی با او دارند و باعث می شود برای دقایقی کوتاه به معیشت و هزینه‌های کمرشکن اقتصادی خانواده‌ها فکر نکنند، رفع حصر نیست که مصوبه شورای عالی امنیت ملی و... بخواهد!

هر چند به نظر می رسد آقای رییسی نیز در سرنوشتی که عادل فردوسی پور و افرادی با سرنوشت مشابه دچار آن شدند نقش داشته و مقصر است. بالاخره ایشان رییس قوه قضاییه و رییس شورای نظارت بر صداوسیما بودند و می توانستند از جایگاه حقوقی خود استفاده کند.

۲۱۲۱

کد خبر 1624128

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی عادل فردوسی پور حصر سازمان صدا و سیما شورای نظارت بر صداوسیما عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار احمدیان با همتایان چینی و برزیلی خود در سن پترزبورگ

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با دبیر کمیته سیاسی، حقوقی دفتر مرکزی حزب کمونیست چین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان که برای شرکت در اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی به سن پترزبورگ سفر کرده است عصر روز چهارشنبه با همتای چینی خود دیدار و گفت وگو کرد. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان همچنین در دیداری جداگانه با مشاور امنیت ملی برزیل دیدار کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • دیدار احمدیان با همتایان چینی و برزیلی خود در سن پترزبورگ
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ