Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد حسینی‌کیا، نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی گفت: کاری که خانواده آقای قالیباف انجام دادند قطعا یک کار کاملا اشتباهی بوده و عواقبی بسیاری را در پیش دارد.

وی با تاکید بر عذرخواهی خانواده قالیباف، اظهار کرد: باید خانواده آقای قالیباف به‎‌خاطر رفتن به این سفر آن هم در چنین شرایطی از مردم عذرخواهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنقر در مجلس یازدهم ادامه داد: اشتباه، اشتباه است و اهمیتی ندارد که چه کسی این اشتباه را مرتکب می‌شود. قطعاً رفتن مسئولان و خانواده‌هایشان به مسافرت خارج از کشور آن هم در چنین شرایطی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

حسینی‌کیا سفر خانواده قالیباف به ترکیه را یک خطای بزرگ نامید و افزود: ما باید طبق اقتصادمقاومتی عمل کنیم. به اعتقاد بنده کاری که خانواده آقای قالیباف انجام دادند یک خطای بسیار بزرگی بوده و تبعات بسیار گستردهای دارد.

وی افزود: خانواده آقای قالیباف باید به دلیل رفتن به این مسافرت که مطلوب نظام نبوده از مردم عذرخواهی کنند.

بیشتر بخوانید:

سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی | «نزاع سیاسی قالیباف و جبهه پایداری / جلیلی»؟، خیر! این «تقلیل » چالش است

سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی | مشکل اصلی از نگاه زیباکلام

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معاون مجلس در خصوص چهار درصدی بودن یا نبودن رئیس مجلس خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم که آیا آقای قالیباف هم جزو آن قشر 4 درصدی‌ها هستند یا خیر!

این نماینده مجلس در ادامه گفت: تا آنجایی که بنده خبر دارم ایشان در مجلس همانند یک نماینده حقوق می‌گیرند اما من دیگر اطلاع ندارم که پیشینه و گذشته ایشان به چه صورت بوده است.

حسینی‌کیا درباره وضعیت اقتصادی جامعه اظهار کرد: برخی دهک‌های جامعه که تعدادشان بسیار کم است از وضعیت اقتصادی بسیار خوبی برخوردار هستند اما واقعیت امر این است که بخش بسیار بزرگی از جامعه ما شرایط اقتصادی مطلوبی ندارند و حتما باید در این مورد فکری شود. باید مسئولان هر ظرفیت و توانی که دارند در راستای پیشرفت و بهبود یافتن وضعیت کشور به کار گیرند.

217

کد خبر 1624113

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم خانواده آقای قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند

 

به گزارش تابناک، جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس حدود ۴۰ دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

بنابر گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بررسی بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

 
 
وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود. این در حالیست که از روز گذشته اعلام شده بود که جلسات صحن مجلس تا پایان رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.

قالیباف همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواستار قرائت اسامی غایبان و متاخران جلسه شد که علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی آنها را به شرح زیر قرائت کرد:

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

به گزارش ایسنا، بر اساس ماده ۷۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انعقاد رسمی جلسات و اعتبار اخذ رأی منوط به حضور حداقل دو سوم مجموع نمایندگان در صحن است؛ بنابراین از مجموع ۲۸۶ نماینده فعلی (با حساب ۴ نماینده‌ای که در طول این ۴ سال به هر دلیلی از مجلس جدا شدند)، برای رسمیت یافتن جلسه نوبت عصر روز دوشنبه صحن مجلس باید ۱۹۱ نفر در جلسه حاضر می‌شدند.

دیگر خبرها

  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است