Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:52:54 GMT

نابسامانی در حوزه اقتصادی نتیجه عدم تحقق مدیریت اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۴۲۸۳

نابسامانی در حوزه اقتصادی نتیجه عدم تحقق مدیریت اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی عصر پنج شنبه در یادواره شهید حق بین در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: دوام و قوام انقلاب اسلامی به سبب نگاه ویژه حق و وجود جوانمردان بزرگی چون شهدا و رهبری فرزانه انقلاب است.

وی با اشاره به نگاه الهی به نهضت حضرت امام (ره)، افزود: نهضت حضرت امام از سال ۴۲ تاکنون خواب را از چشم دشمنان حرام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی انقلاب موجب بیداری اسلامی در جهان شد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب موجب بیداری اسلامی در جهان شد، گفت: دشمنان در ابتدا به اشتباه متصور می‌شدند که انقلاب اسلامی خیلی زود از پای در می‌آید اما به لطف رهبری امامین انقلاب، شهدا و جانبازان و مردم همیشه در صحنه این انقلاب در چله دوم خود به سر می‌برد.

سردار فدوی با اشاره به تحمیل جنگ توسط دشمنان علیه نظام اسلامی، بیان کرد: تحمیل هشت سال جنگ بر علیه نظام نوپای اسلامی زمان بسیار زیادی است.

وی با بیان اینکه تمام کشورها در جنگ علیه نظام اسلامی به پا خواسته بودند، افزود: به ظاهر عراق بعثی و صدام مخاطب جنگ علیه ایران اسلامی بوده اما در پشت پرده تمام کشورها علیه کشور ما بسیج شده بودند.

قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در منطقه و جهان

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی از آن امت خدا است، گفت: آن ملت و امتی پیروز می‌شوند که رفتار، گفتار و اعمالشان الهی و خدایی باشد و لذا ایران اسلامی به لطف خداوند تبارک و تعالی در تمام عرصه‌ها پیروز است.

سردار فدوی با اشاره به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در منطقه و جهان، بیان کرد: ایران اسلامی در منطقه و جهان به قدرت بلامنازع تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه محور مقاومت و جبهه اسلامی تمام عرصه‌ها پیروز است، افزود: دشمن امروز به قدرت معنوی و پیش برنده نظام اسلامی پی برده و در بیشتر مسائل از مواضع خود عقب نشینی کرده است.

دستاوردهای انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و جهادی تحقق یافته است

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به دستاوردهای چشم گیر انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف، این نتایج را حاصل معنویت افزایی و روحیه جهادی دانست و بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و جهادی تحقق یافته است.

سردار فدوی با بیان اینکه جبهه حق همیشه پیروز بر جبهه باطل است، گفت: تحقق پیروزی بر جبهه باطل داشتن مقاومت، روحیه جهادی، معنویت افزایی و تقوا محوری است در غیر این صورت موفقیت حاصل نمی‌شود.

وی با اشاره به شرایط بد اقتصادی جامعه، این نابسامانی را نتیجه عدم تحقق مدیریت اسلامی و الهی دانست و افزود: شرایط اقتصادی امروز در شأن نظام قدرتمند اسلامی نیست.

در بُعد اقتصادی باید طبق قائده الهی و خدایی عمل کنیم

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه در بُعد اقتصادی باید طبق قائده الهی و خدایی عمل کنیم، گفت: مدیران و متولیان گذشته در امور سیاسی و اقتصادی طبق نظم و قائده الهی عمل نکردند و امروز جامعه اسلامی در این بخش‌ها دچار چالش شده است.

سردار فدوی با تاکید بر پیروی از دستورات الهی، این خط و مشی را منتج به موفقیت دانست و بیان کرد: خداوند متعال به خاطر عمل نکردن برخی خواص و افراد به دستورات الهی، حسرت می‌خورد.

وی ادامه داد: برای رهایی از منجلاب فساد، گره‌های اقتصادی و چالش‌های فرهنگی باید طبق دستورات الهی عمل کنیم.

معیشت و اقتصاد مردم بسیار اهمیت دارد و باید در اولویت قرار گیرد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه معیشت و اقتصاد مردم بسیار اهمیت دارد و باید در اولویت قرار گیرد، گفت: در سال‌های گذشته با بی تدبیری و عمل به قائده غیر الهی، با معیشت و اقتصاد مردم بازی کردند.

سردار فدوی با اشاره به مشی و منش الهی شهدا، تصریح کرد: شهید حق بین‌ها برای رسیدن به هدفشان مسیر الهی را انتخاب کردند و شهید شدند.

وی با بیان اینکه شهید شدن نسل و سن نمی‌شناسد، افزود: بسیاری از شهدا سال‌های بعد از جنگ متولد شده بودند و جنگ را لمس نکرده بودند اما شیوه و سیره الهی داشتند و به دفاع از حرم آل الله رفتند و شهید شدند.

کد خبر 5472612

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمد علی حق بین مراسم بزرگداشت بوشهر ماه رمضان 1401 ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد شیراز ماه مبارك رمضان گرگان امام حسن مجتبی ع جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی سردار فدوی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری