Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@16:11:21 GMT

مینی بوس کارگران کارخانه فولاد کرمان دچار سانحه شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۴۳۴۳

مینی بوس کارگران کارخانه فولاد کرمان دچار سانحه شد

فرمانده پلیس‌راه کرمان - مشهد از واژگونی مینی بوس حامل کارگران کارخانه فولاد بوتیای کرمان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۵ مصدوم بر جای گذاشت.

سرگرد هادی تندفکر فرمانده پلیس‌راه کرمان - مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به جزئیات حادثه ترافیکی عصر امروز محور کرمان - چترود اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 17 امروز عصر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سبقت از سمت راست یک سواری پژو و برخورد آن با مینی بوس حامل کارگران این کارخانه منجر به واژگونی این مینی بوس می‌شود افزود: در این حادثه 15 نفر از سرنشینان مینی بوس مصدوم می‌شوند.

فرمانده پلیس‌راه کرمان - مشهد با بیان اینکه مصدومان این حادثه همگی از کارگران کارخانه بوتیای کرمان بودند، ادامه داد: این حادثه در جاده کرمان - چترود حد فاصل روستای هوتک اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه مصدومین این حادثه با آمبولانس به بیمارستان کرمان منتقل شدند گفت: براساس آخرین گزارشات، مداوای مصدومان در حال انجام بوده و حال عمومی همه آنها خوب است./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: مینی بوس مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی