Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@19:02:42 GMT

بازگشت حامد لک به تمرینات پرسپولیس از فردا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۴۴۸۶

لک به تمرینات پرسپولیس برمی گردد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس مجوز بازگشت به تمرینات را گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، دروازه‌بان پرسپولیس که از مدتی پیش با تنبیه انضباطی کادرفنی مواجه شده بود، از فردا مجوز حضور در تمرینات را به دست خواهد آورد.

این دروازه‌بان بعد از آن که در بازی صنعت نفت دو گل دریافت کرد، از ترکیب تیمش دور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و بعدتر در بازی دوستانه مقابل تیم ملی امید گل عجیبی دریافت کرد که نشانگر عدم تمرکز این گلر بود. از آن زمان تا کنون لک حتی اجازه تمرینات گروهی را نداشت. در این مدت احمد گوهری در درون دروازه قرار گرفت.

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس با دور نگه داشتن لک از تمرینات گروهی قصد داشتند تمرکز را به او بازگردند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 20:40 روز چهارشنبه 14 اردیبهشت به مصاف پیکان می‌رود. باید دید انتخاب کادرفنی پرسپولیس در این بازی کدام سنگربان تیم خواهد بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت رونمایی از عینک خاص انصاری‌ فرد در یونان + عکس گزارش نشریه پرتغالی از طارمی پیش از بازی با اسپورتینگ کیلور ناواس: می‌خواهم در همه بازی‌های پاری سن ژرمن به میدان بروم؛ این شرایط باید تغییر کند گوتی: راموس از ترک رئال مادرید پشیمان است؛ برای پرز رئال مادرید از هر چیزی بالاتر است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت