Web Analytics Made Easy - Statcounter

پین در پیامی از بازگشتش به ایران خبر داد.

گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال با انتشار یک فیلم ویدیویی اعلام کرد به زودی بر می‌گردم تا در کنار استقلال باشم.

به گزارش طرفداری، پس از شکست استقلال در یک چهارم جام حذفی برابر نساجی، بنا به تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها تمرینات این تیم به مدت ۵ روز تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی در دور جدید تمرینات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریله پین در تعطیلی تمرینات استقلال برای دیدار با خانواده، به ایتالیا سفر کرد و قصد داشت در شروع دور جدید تمرینات به جمع آبی پوشان اضافه شود اما برای بازگشت به ایران با مشکلاتی مواجه شد. در همین خصوص پین با انتشار یک فیلم ویدیویی که در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفته است اعلام کرد:

سلام آقای محسن ابراهیمی (مدیر برنامه ایرانی گابریل پین) این ویدئو را می‌فرستم به خاطر اینکه شنیدم طرفداران استقلال نگران من شدند، خوشبختانه حالم خوب است و فقط باید منتظر بمانم جواب تست منفی‌ام را بگیرم. امیدوارم به تهران برگردم و در کنار مربی،کادر فنی و بازیکنان باشم. باید از تمام دوستانی که در این باشگاه بزرگ کار می‌کنند و طرفداران استثنائی تشکر کنم و البته ایجنت ایتالیایی‌ام سالواتوره چیواله و محسن که نماینده من است تشکر کنم. به زودی شما را خواهم دید.

اخبار داغ 

رکنا برگشت رونمایی از عینک خاص انصاری‌ فرد در یونان + عکس گزارش نشریه پرتغالی از طارمی پیش از بازی با اسپورتینگ کیلور ناواس: می‌خواهم در همه بازی‌های پاری سن ژرمن به میدان بروم؛ این شرایط باید تغییر کند گوتی: راموس از ترک رئال مادرید پشیمان است؛ برای پرز رئال مادرید از هر چیزی بالاتر است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه میلان قهرمانی این فصل را به ‏دشمن همشهری‌اش اینتر واگذار کرد در ایتالیا شکی باقی نمانده که ‏دوران حضور استفانو پیولی روی نیمکت روسونری به محض شروع ‏تابستان به پایان خواهد رسید. ‏

حالا که به نظر می‌رسد ترک سن‌سیرو توسط پیولی را باید قطعی ‏دانست مدیران میلان تلاش برای پیدا کردن جانشین او را آغاز ‏کرده‌اند. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی اعلام کرد در ‏میلان فهرستی پنج نفره از گزینه‌های جانشینی پیولی تهیه شده ولی ‏مدیران ارشد باشگاه از بین این گزینه‌ها یک نفر را ترجیح می‌دهند: ‏روبرتو دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون.

گاتزتا می‌گوید تنها نگرانی فعلی مدیران میلان برای ورود رسمی به ‏مذاکره با برایتون این است که روسونری نگران است از نظر مالی برای ‏به خدمت گرفتن دی‌زربی دچار مشکل شود. ‏

ماجرا از این قرار است که در قرارداد دی‌زربی با برایتون بند فسخ ‏پانزده میلیون یورویی گنجانده شده و او تا ژوئن 2026 با باشگاه ‏انگلیسی قرارداد دارد.

 در گذشته شایعاتی درباره تمایل میلان به استخدام خولن لوپتگی، ‏سرمربی سابق رئال، سویا و وولوز مطرح شد اما اعتراض گسترده ‏هواداران باعث شد مدیران این گزارش‌ها را تکذیب کرده و از خیر ‏لوپتگی بگذرند. ‏

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال