Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی بردسیر، در این حادثه راننده خانم به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل خودرو، موجب واژگونی وسیله نقلیه خود شد.

سرهنگ منصور رمضان نژاد در ادامه گفت: متاسفانه راننده خودرو در دم جان سپرد و دختر وی نیز دچار مجروحیت شد.

وی ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: علی رغم وجود علائم هشداردهنده در سطح شهر، متاسفانه بعضی از رانندگان با عدم توجه به علائم و تخطی از سرعت مطمئنه موجب بروز حادثه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان خواست تا ضمن رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه در سطح شهر به حفظ جان خود و دیگران کمک کنند.

بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها تصادف شهری کرمان بردسیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف شهری کرمان بردسیر تصادف شهری کرمان بردسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان