Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: از هیچ کسی واهمه ندارم و آمده‌ام که بجنگم چرا که به این رشته مدیون هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید شمسایی روز پنجشنبه در گفت و گویی تلویزیونی در مورد نحوه سرمربی شدنش در تیم ملی فوتسال اظهار داشت: قبل از من آدم‌های بزرگی آمدند و سکاندار شدند و بعد از من هم آدم‌های بزرگی می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال با من صحبت شد اما در آن زمان با تاسیسات قرارداد داشتم و نمی‌توانستم این پیشنهاد را قبول کنم که سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی شد و نتایج بسیار خوبی هم گرفت.

وی ادامه داد: حالا هم من آمدم که تغییر نسل بدهم. چون ۲ دوره تغییر نسل تیم ملی را از نزدیک دیدم، می‌دانم که این کار چقدر سخت است. بازیکنانی که می‌خواهند به تیم ملی بیایند، باید جا پای کسانی بگذارند که سوم جهان شدند. ما یک ماه قبل از جام جهانی فوتبال، جام ملت‌های آسیا را داریم اما من آمدم که بجنگم چرا که به این رشته مدیون هستم. از هیچ کسی هم واهمه ندارم و با توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) تلاشمان را برای موفقیت فوتسال ایران به کار می‌گیریم.  

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باید به گونه‌ای جوری پروسه جوانگرایی را پیش ببریم که برای ۲ جام جهانی بعد از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد استفاده از حسین طیبی و محمدرضا سنگ‌سفیدی نیز گفت: طیبی عملکرد فوق‌العاده‌ای در بنفیکا داشت و ما هم به یک رهبر خوب برای تیم نیاز داشتیم. در پست عقب‌گیر هم نیاز به یک بازیکن باتجربه داشتیم و به همین دلیل سنگ‌سفیدی را دعوت کردیم. احمد اسماعیل‌پور را نیز دعوت کردیم که به دلیل انضباطی خط خورد.  

شمسایی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان نسل قبلی دعوت خواهند شد یا نه، گفت: زشت است بگوییم کسی را کنار گذاشتیم. هر کسی آماده‌تر باشد، دعوت خواهد شد. از اصغر حسن‌زاده نمی‌توان به راحتی گذشت. بازیکنان دیگر هم همینطور. قرار است در کنار بازیکنان جوان، از دو، سه بازیکن باتجربه نیز استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: دیدگاه مردم و فدراسیون فوتبال با کارشناسان متفاوت است. فدراسیون باید بداند اگر نتیجه می‌خواهد، باید الگوبرداری کند. ژاپن و ازبکستان این راه را پیدا کردند. باید به تیم‌های بزرگ ببازیم اما جوان‌ها رشد کنند. مگر حسین طیبی و مهدی جاوید یک روزه به این درجه رسیدند. در مقدماتی جام ملت‌های آسیا، امکانات ما برای سه بازی بود و از این به بعد باید بهتر شود.

وی افزود: با آرژانتین صحبت کردیم و آن‌ها تاریخ بازی دوستانه دادند. با اسپانیا هم منتظر تاریخ هستیم. برزیل هم در تاریخی که می‌خواستیم با آن‌ها بازی کنیم، با ژاپن بازی دارند. ژاپن هم خودش به ما تاریخ بازی دوستانه داد.

شمسایی تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور ما خوب نیست اما ورزش حال مردم را خوب می‌کند. بد است سرپرست فدراسیون در یک برنامه می‌گوید از نظر مالی ضعیف هستیم. پس وظیفه مسوولان چیست؟ چرا حساب فدراسیون باید بسته باشد؟ وقتی می‌خواهیم خوشحال شویم، باید هزینه کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی سال ۲۰۱۶ سوم جهان شدند اما زمان ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم پولشان را دادند. ما برای این سه بازی هم درخواست پاداش کردیم. بحث البسه وجود داشت؛ قبلا لباس‌ها را از بچه‌ها در فرودگاه می‌گرفتند. اگر قرار باشد نگاهمان ویژه باشد، باید به همه رشته‌ها ویژه نگاه کنیم.

وی در مورد کادرفنی تیم ملی فوتسال نیز گفت: مربی خارجی که نگذاشتند بیاوریم اما یک نفر به کادر تیم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است

محسن ربیع خواه، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های بزرگ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بی کیفیت بود، اظهار کرد: طبیعی بود که امکانات و برنامه ریزی که خارجی‌ها دارند، باشگاه‌های ما ندارند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  از اول فصل چقدر درگیر حاشیه بودند. اختلاف سرمربی با مدیرعامل در این ۲ باشگاه وجود داشت و سرمربی تیم پرسپولیس عوض شد. ما هر چه به انتهای لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و آن امکاناتی که در اختیار تیم‌های بزرگ هست را باشگاه‌های ما ندارند.  

ربیع خواه تصریح کرد: من به عنوان یک هوادار فوتبال زمانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم، چون فوتبال روان و شناوری بازی می‌کنند. حالا در یک الی ۲ بازی پیش می‌آید که بازیکنان شرایط ایده آل خود را ندارند و بازی خوب از آب در نمی‌آید مثل بازی با سپاهان که هفته گذشته  برگزار شد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با گل محمدی خوب بازی می‌کنند یا با اوسمار بهتر بازی می‌کنند، گفت: من با گل محمدی کار کردم و  در حال حاضر او جزو ۲ سرمربی برتر ایران هست، چون واقعا مربی فنی هست و آدم از کار کردن با گل محمدی لذت می‌برد. اوسمار وقتی آمد شوکی به پرسپولیس وارد شد شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند که تیم خوب نتیجه بگیرد. شکست در برابر آلومینیوم در اراک یک مقدار هواداران را دلسرد کرد، اما از هفته‌های بعدی پرسپولیس فوتبال خوب و شناوری بازی کرد. البته  سرخپوشان  یکسری کمبود‌ها در خطوط دفع و حمله دارند و مصدومیت‌ها گریبانگیرشان شد و وحید امیری بعد از رفع مصدومیت دارد به شرایط ایده آل خود برمی گردد. فکر می‌کنم اگر این مصدومیت‌ها نبود و شهاب زاهدی هم از پرسپولیس جدا نمی‌شد در آن صورت این تیم عملکردش بهتر از این بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم