Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، پیکر پاک و مطهر سرباز شهید ناصر حلفی از شهدای جاویدالاثر روستای حلاف حسن مسیر الله‌اکبر شهر سوسنگرد شهرستان دشت آزادگان پس از 34 سال شناسایی شد و به وطن بازگشت.
این دلیرمرد خوزستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور یافت که در سال پایانی جنگ شهد شیرین شهادت را نوشید و به آسمان پرکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از شهادت پیکر پاک و مطهر سرباز شهید ناصر حلفی در خاک جبهه ماند و جاویدالاثر شد که حالا بعد از ۳۴ سال توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شد.
سرباز شهید ناصر حلفی فرزند عوفی است که در تاریخ یکم خرداد ماه سال 1346 در روستای حلاف حسن مسیر الله‌اکبر شهر سوسنگرد از توابع شهرستان دشت آزادگان چشم به جهان گشود.
وی به همراه جمع دیگری از جوانان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس به خدمت اعزام شد که در لشکر 7 ولی‌عصر(عج) استان خوزستان مشغول گذراندن سربازی خود بود.
به دلیل اینکه دوران سربازی این جوان خوزستانی با دفاع مقدس همزمان بود از سوی توپخانه لشکر 7 ولی‌عصر(عج) استان خوزستان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد تا به عنوان دیده‌بان خدمت کند.
پس از حضور در جبهه و نبرد با دشمان اسلام شهید ناصر حلفی در تاریخ چهارم تیر ماه سال ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمد و عند ربهم یرزقون شد.
شهید ناصر حلفی در سن 21 سالگی در جزیره مجنون مدال شهادت را به گردن آویخت و در زمره شهدای جاویدالاثر استان خوزستان قرار گرفت که پیکر پاکش پس از چند دهه غربت تفحص شد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شهدای جاوید الاثر جزیره مجنون سوسنگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد