Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:11:06 GMT

کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری در لرستان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۵۱۲۱

کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری در لرستان تشکیل شد

به‌گزارش خبرنگار مهر، سید امین قاسمی روز پنج‌شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: به دنبال تشکیل این کمیته تخصصی، یک فقره موافقت‌نامه اصولی به منظور احداث یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان کوهدشت صادر شد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به ضرورت توسعه امکانات رفاهی در کنار ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری لرستان، عنوان کرد: همچنین یک فقره موافقت‌نامه اصولی به منظور احداث یک سفره‌خانه سنتی در شهرستان الیگودرز صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی گفت: امیدواریم توسعه این قبیل امکانات رفاهی و گردشگری در استان موجب رونق صنعت توریسم و کمک به سرانه اقتصادی استان باشد.

کد خبر 5472652

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی لرستان امین قاسمی سرمایه گذاری گردشگری بوشهر ماه رمضان 1401 ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر خراسان رضوی مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران شیراز ماه مبارك رمضان گرگان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌