Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:44:29 GMT

امام جمعه جدید اهل سنت بندرعباس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۵۲۵۵

امام جمعه جدید اهل سنت بندرعباس معرفی شد

 نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در این مراسم گفت: همواره سرمایه‌های یک جامعه از دل حضور مؤثر افراد در مسائل اجتماعی، دینی، فرهنگی و اداری بیرون می‌آیند و ما هرچه بتوانیم این فضا را باز و سرمایه سازی کنیم می‌توانیم به سرمایه‌های بیشتری اتکا داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی‌زاده گفت: استفاده از جوانان طلبه می‌تواند منجر به نیروسازی در بدنه انقلاب شود، ما باید سرمایه‌هایی در استان پرورش دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت در استان و کشور استفاده کنیم و با این رویکرد به دنبال این هستیم که در این جابجایی‌ها هم از سرمایه‌های قبلی استفاده کنیم و هم سرمایه‌سازی‌های جدید داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علمای اهل سنت و شیعه ما در استان سرمایه‌های ملی هستند و می‌توانند در مسائل مختلف نقش‌آفرینی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شیخ قتالی تشکر می‌کنم که همواره همراه نظام و انقلاب بودند و تعامل خوبی با ما داشتند، ما برای استفاده از این سرمایه نیز برنامه‌هایی داریم تا به عنوان پشتوانه فکری و عملی در جاهای دیگر از وجودشان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: برای شیخ جمالی نیز آرزوی موفقیت و سرعت و شتاب بیشتر متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی دارم تا با کمک هم با شتابی فزاینده در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حرکت کنیم و جامعه اسلامی را به مراحل تعالی و پیشرفت بیشتر پیش ببریم.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهل سنت امام جمعه بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز معلم، گفت: نقش معلمان و فرهنگیان بواسطه علم آموزی تعیین کننده بوده و سعادت جامعه در گروه توجه جایگاه آنان نهفته است.

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در کشور افزود: معلمان ما در حداقل فضاها و امکانات بیشترین خدمات و آموزش را ارایه کرده و رفع نیاز و دغدغه آنان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه مهاباد با اشاره به فرا رسیدن روز آزادی مطبوعات نیز گفت: امروزه اتفاقاتی در جهان غرب بویژه در امپراطوری رسانه های استکبار رخ می دهد که تمام ادعاهای حقوق بشر و آزادی مطبوعات را زیر سوال برده است.

ماموستا امامی ضمن انتقاد به سرکوب و برخورد با دانشجویان حامی مردم غزه در آمریکا افزود: تنها گناه دانشگاهیان آمریکایی حمایت از مظلومیت مردم بی گناه فلسطین بوده که طی این مدت با اعتراضات خود وجدان انسانی را به نمایش گذاشتند.

وی همچنین با اشاره به مناسب های روز ماما و بیماری ضعب العلاج نیز گفت: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال یکی از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم بوده که در جهت ارتقای سلامت جامعه محقق شده است.

ماموستا امامی در ادامه به سالروز شهادت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) فردی بود که همواره به اتحاد و برادری بین شیعه و سنی تاکید کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان و مذاهب مختلف نباید تحت تاثیر رسانه های غرب قرار گیرند، افزود: در همین راستا امام صادق علیه ااسلام شاگردان بسیاری را برای عرضه افکار خالص اسلام و طرد اندیشه‌های باطل و منحرف تربیت کرد.

نماز جمعه مهاباد در مسجد جامع این شهر که به «مزگه‌وت سوور»، مشهور است، اقامه می‌شود. این مسجد یکی از قدیمی‌ترین مسجد این شهرستان و از زیباترین آثار معماری دوره صفوی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد