Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام بهشتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با ارائه خدمات درمانی بسیاری از معتادان موفق به ترک اعتباد می شوند، اظهار کرد: تلاش براین است با مشارکت همگانی مردم،سازمان‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های متولی حمایت از معتادان برای ترک اعتیاد در استان را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: با معرفی سازمان بهزیستی و با هدف اشتغال بهبود یافتگان و در راستای حمایت از آنان ، اداره کل فنی و حرفه ای استان هم برای این افراد کارگاه و کلاس‌های آموزشی رایگان برگزار و گواهینامه مهارت صادر می‌کند

بهشتی با بیان اینکه  ۱۱ مرکز بهبود اقامتی ترک اعتیاد (کمپ) در استان فعال است ، بیان کرد: از این تعداد هفت مرکز کمپ ترک اعتیاد، ۲ مرکز درمان اجتماع محور، یک مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان مردان و یک مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان زنان در استان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از فعالیت ۹۴ مرکز درمان سوء‌مصرف موادمخدر و روان‌گردان در استان خبر داد و گفت: در این مراکز خدماتی مانند مصاحبه انگیزشی ، گروه درمانی و خانواده درمانی توسط کارشناسان دوره‌دیده و پزشکان متخصص به معتادان و مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر آمار معتادان به مواد مخدر در استان اردبیل حدود ۶۰ هزار نفر برآورد شده که از این تعداد بیش از ۶۰۰ معتاد متجاهر هستند.

بهشتی با اشاره به شعار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کاهش اعتیاد افزود:"همه باهم ،نه به اعتیاد و یاریگر هم باشیم" پیام و یا شعار ستاد مبارزه با موادمخدر در سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و تحقق این شعار مستلزم مشارکت همگانی بویژه رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی است.

وی نظارت بر مراکز درمانی اعتیاد در استان یادآور شد و گفت:با نظارت دقیق برمراکز درمانی اعتیاد می توان معتادان بیشتری را درمان کرد و پس از درمان هم با هماهنگی خانواده معتاد ،کنترل و نظارت لازم را انجام داد.

برچسب‌ها مواد مخدر اردبیل اعتیاد پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر اردبیل اعتیاد مواد مخدر اردبیل اعتیاد پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند