Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: در سال گذشته  ۳۰ جلسه دیدار مردمی باحضور رئیس قوه قضاییه و دیگر مقامات عالی قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد که در این دیدار‌ها به مشکلات ۴۰۷ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان صادر شد.   علی اصغر رفاهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به حضور مقامات و مسئولان عالی قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، اظهار کرد: ارتباط مستقیم با مردم و مراجعه کنندگان به قوه قضاییه یکی از اصلی‌ترین رویکرد‌ها در دوره تحول و تعالی است که مورد تاکید مؤکد رئیس قوه قضاییه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در ادامه با تاکید بر ۴ بار حضور پرثمر رئیس قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در این دیدار‌ها در فضایی صمیمی با ۶۱ نفر از مراجعه کنندگان به گفت‌وگو نشست و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات آنان را صادر کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در سال گذشته  ۳۰ جلسه دیدار مردمی باحضور رئیس قوه قضاییه و دیگر مقامات عالی قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد، تاکید کرد: در این دیدار‌ها به مشکلات ۴۰۷ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان صادر شد.  

رفاهی با بیان اینکه معاون اول قوه قضاییه، با هدف رفع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان  ۲نوبت در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور داشته است، گفت: حجت الاسلام والمسلمین مصدق در هر نوبت با ۱۴نفر از مراجعه کنندگان دیدار و گفت‌وگو داشته وجهت رفع مشکلات مراجعه کنندگان دستورات لازم را صادر کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه  معاون قضایی قوه قضاییه نیز ۵ نوبت در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور داشته است، تاکید کرد: حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در نوبت اول با ۹ نفر، در نوبت دوم با ۶ نفر، نوبت سوم با ۱۴ نفر، نوبت چهارم با ۲۲نفر و در نوبت پنجم با ۱۷ نفر از مراجعه کنندگان دیدار کرده و به  مشکلات آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرده است.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بیان کرد: حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور در ۲ نوبت حضور در مرکز ارتباطات با ۹ نفر از مراجعه کنندگان دیدار کرده است. این دیدار ها مربوط به پرونده  کثیرالشاکی و تجمع‌ها بوده است که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور پس از بررسی پرونده‌ها دستورات لازم را در خصوص آنها صادر کرد.

رفاهی تصریح کرد: در راستای تاکید رئیس دستگاه قضا تمامی مقامات عالی قضایی از جمله رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، رئیس سازمان زندان ها، معاون حقوقی قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان تهران، دادستان عمومی و انقلاب تهران، معاون منابع انسانی قوه قضاییه و رئیس کل محاکم تهران، رئیس سازمان زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، دادستان انتظامی قضات، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و معاون قضایی دادستان کل کشور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافته و به پرونده‌های مراجعه کنندگان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت پرونده‌های کثیرالشاکی در سال ۱۴۰۰، گفت: در سال گذشته در مرکز ارتباطات مردمی ۱۰۶ پرونده کثیرالشاکی مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم از سوی این مرکز برای رفع مشکلات این پرونده‌ها اتخاذ شد. این پرونده‌های کثیرالشاکی پرونده‌های مرتبط با تعاونی‌های مسکن، وثایق، خرید و فروش خودرو، کلاهبرداری و رمز ارز رادر برمی گیرد.

وی تاکید کرد: پرونده‌های کثیر الشاکی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در پوشه‌های جداگانه و به صورت ویژه پیگیری می‌شوند. در این پرونده‌ها که گا‌ها با تجمع همراه است ۲یا ۳ نماینده از طرف شکات و مالباختگان معرفی می‌شوند و این نماینده‌ها در فاصله زمانی ۱۵ روز یکبار به مرکز ارتباطات مردمی مراجعه و روند پرونده را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با بیان اینکه پرونده کثیر الشاکی اصطلک تهران رسیدگی شده است، گفت: همچنین ۹۰ درصد پرونده تعاونی مسکن شهریار رسیدگی شده است و پرونده اراضی منابع طبیعی سرخه حصار در حال حاضر مراحل نهایی را طی می‌کند.   بیشتر بخوانید: بازدید ۴ ساعته و از پیش اعلام نشده حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای از همه شعب قضایی و واحد‌های اداری دادسرا و دادگستری شهرری/ گفتگوی چهره به چهره رئیس عدلیه با بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان قضایی و اداری دادسرا و دادگستری شهرری/ گفتگو با ۴۶ نفر از مراجعه کنندگان به عدلیه/ حجت‌الاسلام و المسلمین اژه ای: کسی که برای تظلم‌خواهی به دادسرا آمده، باید به هنگام خروج از عدلیه احساس تسکین و آرامش کند/ ضرورت صدور اخطار و برخورد با آن دسته از کارشناسانی که نظر خود را در موعد مقرر صادر نمی‌کنند

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتباطات مردمی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتباطات مردمی قوه قضاییه مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی و دستورات لازم دستورات لازم رئیس قوه قضاییه قوه قضاییه حجت الاسلام دیدار ها رئیس سازمان رفع مشکلات عالی قضایی پرونده ها کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی