Web Analytics Made Easy - Statcounter

پر بازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "رونق توریسم در شهر گل و گلاب"، "تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهروندان در "میز خدمت"، "توجه به جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری"، "لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال"، "تکمیل خط دو قطار شهری تا چهار سال آینده"، "تقدیر مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از راننده خلاق شهرداری"، "تکمیل شهرسازی الکترونیک و ثمرات بهینه برای شهروندان، "۲۹ فروردین؛ یادآور رشادت بزرگ مردان ارتش"، "پیشنهادات شورای شهر اراک برای حفظ بناهای تاریخی" و "ثبت ۲۰ اقدام شاخص در کارنامه شورای ششم اصفهان طی هفت ماه" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونق توریسم در شهر گل و گلاب

دغدغه‌های فراوانی در خصوص روشن نگه داشتن چراغ گردشگری در کاشان و رونق بخشیدن به توسعه این صنعت وجود دارد که تنها با همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های ذی‌ربط ممکن خواهد شد و لازم است تلاش بیشتری برای توسعه گردشگری در کاشان وجود داشته باشد تا شاهد از نفس افتادن این صنعت در شهر خانه‌های تاریخی نباشیم.

تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهروندان در "میز خدمت"

علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: میز خدمت مدیریت شهری از دوم اردیبهشت‌ماه در مصلای نماز جمعه برای ۹ منطقه شهرداری اصفهان فعال است تا شهروندان این مناطق بتوانند درحوزه‌های شهری مسائل و مشکلات محل زندگی خود را با اعضای شورای اسلامی شهر جهت پیگیری بیشتر مطرح کنند.

توجه به جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری

فاطمه باستانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم در گسترش نشاط اجتماعی در کنار برگزاری برنامه‌ها و رویدادها، دریافت تمهیدات لازم و تسهیل فرآیند ورود سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و اوقات فراغت به شاهین‌شهر است.

لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری در تأمین نیازها و مشارکت در سرمایه‌گذاری برای نیازهای جدید شهروندان و در حوزه ترویجی تسهیل روندها و بسترها می‌تواند حضور مؤثری برای تحقق عملی شعار سال داشته باشد.

تکمیل خط دو قطار شهری تا ۴ سال آینده / اختصاص ۸۹ میلیارد تومان به پروژه میدان امام علی (ع)

ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تکمیل خط دوم قطار شهری تا چهار سال آینده، گفت: به منظور تأمین تجهیزات خط دوم قطار شهری قرارداد ۵۹۰ میلیون یورویی با یک شرکت داخلی منعقد شده است.

تقدیر مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از راننده خلاق شهرداری

مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر از "علی‌اصغر رمضانی" راننده مبتکر طرح راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری (ساپ) تقدیر کرد.

تکمیل شهرسازی الکترونیک ثمرات بهینه‌ای برای شهروندان دارد

رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: یکی از دغدغه‌های شورای ششم شهر اصفهان تکمیل شهرسازی الکترونیک بوده و حفظ کرامت ارباب رجوع، صرفه‌جویی در وقت، از بین رفتن تفکیک‌سازی، یکسان‌سازی افراد برای گرفتن مجوز و ایجاد شفافیت از ثمرات این اتفاق برای شهروندان است.

۲۹ فروردین؛ یادآور رشادت بزرگ مردان ارتش

رحیم جدگال رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: بیست‌ونهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک روز تاریخی، پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار محسوب می‌شود.

پیشنهادات شورای شهر اراک برای حفظ بناهای تاریخی

عباس خسروانی سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با طرح پیشنهاداتی برای حفظ بناهای تاریخی، گفت: بازسازی، مرمت و حفظ بناهای تاریخی در هر شهری یک سرمایه‌گذاری محسوبو به شکل‌گیری یک دارایی سرمایه‌ای با سود آفرینی مادی و فرهنگی طولانی‌مدت منجر می‌شود که همان درآمد پایدار شهری ست.

ثبت ۲۰ اقدام شاخص در کارنامه شورای ششم اصفهان طی ۷ ماه

علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ۲۰ اقدام شاخص شورای ششم اصفهان در هفت ماه گذشته را تشریح کرد.

کد خبر 570072

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم توسعه توریسم خدمات شهری جاذبه های گردشگری کاشان اقتصاد گردشگری مدیریت شهری جشنواره گل و گلاب میز خدمت شهرداری اصفهان مشکلات شهري رضایت شهروندان برنامه ریزی شهری خدمات شهروندان مدیران شهری خدمات گردشگری جذب سرمایه گذار شورای شهر شاهین شهر شورای شهر اصفهان تحقق شعار سال 1401 سخنگوی شورای شهر اصفهان خط دوم مترو اصفهان قطار شهری راه ۴ ساله مرکز پژوهش های شورای شهر اصفهان 29 فروردین روز ارتش شورای اسلامی شهر اراک مصوبات شورای ششم توسعه شهری پروژه های شهری اقدامات عمرانی رئیس شورای اسلامی شهر چابهار شورای شهر کاشان صنعت گردشگری خدمات الكترونيكي شهر سازی شوراهای شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان سخنگوی شورای اسلامی شهر حفظ بناهای تاریخی شورای ششم اصفهان مدیریت شهری قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تدوین و اجرای برنامه اقدام مشترک برای حضور آحاد مختلف مردم در باغ موزه دفاع مقدس در تبریز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

مالک رحمتی، در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: بر این اساس مدیران کل دستگاه‌ها به حضور در جلسات شورای هماهنگی بنیاد اهتمام ویژه داشته باشند. 

وی اضافه کرد: اینکه باغ موزه دفاع مقدس ۱۸ هزار بازدید در سال داشته باشد، نشان می‌دهد که نهادهای فرهنگی و تربیتی همچون آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید اهتمام ویژه‌ای برای حضور دانش آموزان و دانشجویان در این مکان ارزشمند داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در این فوران جنگ روانی که دشمن راه انداخته، برای آشنایی نوجوانان و جوانان با محتوای باغ موزه دفاع مقدس، همه ظرفیت‌های موجود مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نه به عنوان کار اداری، بلکه تکلیف دینی و الهی بدانیم.

رحمتی با اشاره به تاثیر فراگیر و همه جانبه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران و فراتر از آن بیان کرد: این فرهنگ اصیل اسلامی در دوران کرونا نیز در جامعه ما نمود عینی یافت و همه برای غلبه بر این بیماری وارد گود شدند.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در همه ابعاد حیات اجتماعی نجات بخش بوده و در هر حوزه‌ای وارد شده، آن را متحول کرده است. 

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر بتوانیم این فرهنگ را به بهترین شکل ممکن نهادینه کنیم، دیگر هیچ مشکلی در هیچ بخشی از جامعه نخواهیم داشت.

رحمتی همچنین بر لزوم طراحی و اجرای کار رسانه‌ای برای کمک به رونق فعالیت‌های باغ موزه و انعکاس شایسته آن در جامعه تاکید کرد.

رحمتی همچنین خواستار تجهیز باغ موزه دفاع مقدس تبریز به ابزارهای روز و جوان پسند نرم افزاری شد و ادامه داد: در تامین منابع مالی مورد نیاز تکمیل باغ موزه نیز از همه ظرفیت‌های بودجه‌ای استانی و ملی استفاده می‌کنیم.

وی توضیح داد: با توجه به محدودیت منابع مالی نهادهای دولتی، واقفین و شبکه مردمی و خیرین بیشترین توان و ظرفیت را برای کمک در این حوزه دارند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرکل راه و شهرسازی استان، گزارشی از اقدامات انجام شده مرتبط با تکمیل باغ موزه دفاع مقدس ارائه کردند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است