Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، فتاح کرمی در کمیته تنظیم بازار شهرستان بروجن به لزوم سیاست‌گذاری برای مولفه‌های مؤثر بر بازار اشاره و تاکید کرد: از این میزان ۱۳۹ تن شکر و ۸۳ تن برنج است.

وی افزود: ایجاد بازارچه‌های روز در مناطق شهری با کمک شهرداری‌ها و به‌منظور تنظیم بازار در شهرستان بروجن مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی تصریح کرد: تامین به‌موقع کالاهای اساسی و توزیع آن با قیمت مناسب با هدف ارتقای رفاه عمومی مردم در دستور کار تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی متولی و اصناف باشد.

وی یادآور شد: توزیع عادلانه کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان مورد توجه تمامی مسوولان و دست‌اندرکاران شهرستان بروجن باشد تا تخلف‌های احتمالی در این بخش به کمترین میزان ممکن برسد.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن کالای اساسی چهارمحال وبختیاری اقتصادی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن کالای اساسی چهارمحال وبختیاری بروجن کالای اساسی چهارمحال وبختیاری اقتصادی ستاد تنظیم بازار شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار