Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعیت بالای ۱۲ سال استان جمعیتی افزون بر ۷۷۳ هزار و ۴۴۰ نفر است که ۱۰۰ درصد این جمعیت نوبت اول واکسن، ۹۱ درصد دُز دوم و ۴۳ درصد دُز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که چنانچه بر اساس معیار محل ارائه خدمت جمعیت واکسینه شده استان را حساب کنیم تاکنون ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان دُز نخست، ۸۷ درصد دُز دوم و ۴۱ درصد دُز سوم را دریافت کرده‌اند که شامل هم استانی‌هایی می‌شود که چه در استان و چه در استان‌های دیگر موفق به دریافت واکسن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، جمعیت کل استان را ۹۸۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: چنانچه بخواهیم بر اساس کل جمعیت استان جمعیت واکسینه شده کرونا را حساب کنیم بر اساس شاخص محل سکونت تاکنون ۷۸ درصد دُز اول، ۷۱ درصد دُز دوم و ۳۴ درصد دُز سوم را دریافت کرده اند.

احمدی خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس شاخص محل ارائه خدمت تاکنون ۷۶ درصد کل جمعیت استان دُز نخست، ۶۸ درصد دُز دوم و ۳۲ درصد دُز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی با توصیه نسبت به تزریق واکسن کرونا خاطرنشان کرد: پوشش بالای واکسیناسیون در استان سبب شده تا شیوع کرونا در استان روند نزولی به خود گیرد و آمار فوتی‌های کرونا کاهش چشمگیری داشته باشد.

به گزارش ایرنا،بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های بروجن، بن و فارسان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های شهرکرد و کیار در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های اردل، سامان، لردگان، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت نارنجی (خطر متوسط) قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری دریافت کرده اند درصد د ز دوم درصد د ز سوم بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری