Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:10:16 GMT

جوانان تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۶۳۹۲

جوانان تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کنند

آقای حیدری در نشست صمیمی با جمعی از جوانان نخبه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جوانان بسیاری، دغدغه توسعه و پیشرفت استان را دارند، گفت: این جلسات باید تداوم داشته باشد تا بتوانیم از نظرات سازنده جوانان صاحب ایده و نخبه در تمامی زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... بهره ببریم.

باید برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه و آبادانی در کشور بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت بگیرد، در چهار دهه گذشته به برکت این نظام جمهوری اسلامی پیشرفت‌های خوبی در کشور صورت گرفته است و باید این دستاورد‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری هسته‌ای، نانو، پزشکی، نظامی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بیان شود.

بیشتر بخوانید

لزوم تشکیل شورای پیشکسوتان در شهرستان‌ها

در دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم ثابت کردند که اگر به آن‌ها میدان بدهند، می‌توانند موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند، همچنین پس از جنگ تحمیلی همین جوانان موفقیت‌های بسیاری را در حوزه‌های علمی کسب کردند و در برخی حوزه‌ها در جهان سرآمد هستیم.

به جوانان در بحث اقتصاد پویا و دانش‌بنیان که موجب افزایش قدرت کشور است، نیاز داریم، گام‌های خوبی در این مسیر برداشته شده است، باید موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه جوانان قرار بگیرد.

جوانان می‌توانند تهدید‌ها را در کشور به فرصت تبدیل کنند، دشمن به‌دنبال اجرای پروژه ناامیدسازی در کشور است، جوانان می‌توانند این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و در کشور امیدآفرینی کنند.

توسعه جهشی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد، جذب اعتبارات ۱۴۰۰ از ۳۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین اعتبارات بسیار خوبی به پروژه‌های دارای اولویت استان با پیگیری صورت گرفته توسط مسئولان، اختصاص پیدا کرد.

برای رفع محرومیت، توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری از تمامی ظرفیت‌ها بهره خواهیم برد و در آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود، برای توسعه استان باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم، در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری نیز اعتبارات و تسهیلات خوبی به استان اختصاص پیدا خواهد کرد.

برای ایجاد اشتغال پایدار در استان، پیش‌بینی شده است تا سطح زیر کشت گلخانه‌های استان از ۳۰ هکتار به ۵۰۰ هکتار افزایش پیدا کند.

انتصاب نیرو‌های جوان در پست‌های مدیریتی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد، میانگین سنی مدیران در دولت سیزدهم در استان حدود ۱۵ سال کاهش پیدا کرده است، در انتصابات پاکدستی، فسادستیزی، انقلابی بودن و جهادی بودن مورد تاکید است.

در اواخر پارسال اعتبار قابل توجهی در حوزه اعتبارات هزینه‌ای به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد که با این اعتبارات حقوق کارکنان، پاداش پایان خدمت و بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی پرداخت شد.

تامین آب پایدار برای شرب، صنعت و کشاورزی در دستور کار قرار دارد، برای این کار تکمیل پروژه‌های متعدد آبی از جمله سد باباحیدر، سد گهرو، سد خرسان و ... در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان نخبه چهارمحال و بختیاری دستور کار قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان

غلامعلی حیدری در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری