Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:51:12 GMT

صهیونیست‌ها 40 فلسطینی را زخمی کردند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۶۵۱۷

صهیونیست‌ها 40 فلسطینی را زخمی کردند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جماران؛ در یورش جدید نظامیان اشغالگر صهیونیست به محوطه مسجدالاقصی دست کم ۴۰ نفر از جمله سه خبرنگار به ضرب گلوله نظامیان این رژیم زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. 

همزمان هزاران فلسطینی برای اقامه نماز سومین جمعه ماه مبارک رمضان از طریق باب العامود عازم مسجدالاقصی شدند.

در همین ارتباط گزارش شده که «لطفی لبدی» جوان فلسطینی که در درگیری‌های هفته گذشته با اشغالگران اسرائیلی در شهرک یامون در غرب جنین به ضرب گلوله زخمی شده بود، بامداد امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجم ویدیو: 851.27K | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه. اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد در ششمین روز عید یهودی پسح تا این لحظه ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست از صبح امروز در راستای تسهیل تعرضات شهرک نشینان به مسجدالاقصی تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا گذاشته اند.

گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه هایی ضمن هشدار درباره پیامدهای تعرضات علیه مسجدالاقصی، از فلسطینیان خواسته اند با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع از اجرای مناسک تلمودی از جمله آوردن قربانی ها به مسجدالاقصی شوند.

کد خبر 6090734 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته