Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:22:47 GMT

تلاش برای تربیت دانش‌آموخته کارآفرین

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۶۵۴۶

تلاش برای تربیت دانش‌آموخته کارآفرین

پیام نجفی گفت: ادامه روند صرفا آموزشی برای جامعه و دانشگاه مفید نیست و توجیه ندارد؛ زیرا جامعه نیازمند نقش آفرینی دانشگاه در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال، فناوری و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان است و همین سبب شد تا ماموریت دانشگاه تغییر کند.

در ریل‌گذاری جدید دانشگاه، هدف ما تنها تربیت کارشناس و دکتر نیست بلکه تربیت یک دانش‌آموخته کارآفرین است که به فعال‌شدن شرکت‌های دانش‌بنیان و گسترش دامنه کسب وکار کمک می‌کند؛ لذا توجه به صنایع و نوآوری‌های خلاق و ثروت‌آفرینی که مهارت‌آموزی را توسعه می‌دهد، خیلی سریع در میان سیاست‌های اصلی دانشگاه جا گرفت تا فرصتی در این زمینه از دست نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او طرح پویش را برای مدتی به‌صورت آزمایشی و پس از آن به صورت عملیاتی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اجرا کردیم و امروز تعداد خوبی از دانشجویان ما، حدود ۱۵۰۰ نفر در این طرح اشتغال همزمان با تحصیل در صنایع مرتبط با رشته‌های مختلف اعم از حوزه علوم انسانی و فنی مهندسی دارند. به‌طوری که این طرح با استفاده از احساس نیاز این صنایع به نیرو، شرایط مناسب کسب تجربه و تامین شهریه را برای دانشجویان ما فراهم ساخته است.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تولید دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا ۲ برابر است

به گزارش قدس آنلاین، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا ۲ برابر است
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان