Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت گفت: این میزان سرمایه‌گذاری در قالب ۸۳۰ پروژه مخابراتی در نقاط مختلف استان انجام شده است.

او گفت: پارسال پروژه حذف کابل‌های اقماری در ۶۶ نقطه، تعویض سوئیچ در ۲۰ نقطه و توسعه ADSL، VDSL و سوئیچ در ۱۳۴ نقطه استان با سرمایه گذاری ۱۷۲ میلیارد ریال اجرا شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان می گوید: در ۲۵۰ نقطه، پروژه ارتقا uplink و در سه شهرستان ایجاد ظرفیت ۱۰ G با سرمایه گذاری ۵۷ میلیارد ریال به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت گفت: به منظور ارتقا سطح کیفی سرویس‌های اینترنت همراه و ثابت در استان در حوزه انتقال پروژه هایی اجرا شده است و در سال گذشته با سرمایه گذاری ۲۵۷ میلیارد ریال تجهیزات cwdm در ۱۵۸نقطه، تامین امکانات و تجهیزات رادیو در۵۰ نقطه نصب شد و در۷۰ نقطه نیز افزایش ظرفیت یافت.

به گفته او: فیبرنوری یکی از بستر‌های امن در حوزه تلفن ثابت است، اضافه کرد: اجرا و کابلکشی ۳۵ کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری و ۸۲ کیلومتر در نقاط روستایی بر اساس استاندارد‌های موجود، از استراتژی‌های منطقه در راستای توسعه پایدار و کاهش آسیب‌های احتمالی به سیستم‌های مخابراتی با سرمایه گذاری ۶۶ میلیار ریال در سال ۱۴۰۰ تلقی می‌شود.

او می گوید:زیرساخت‌های شبکه ارتباطات سیار در سال گذشته با اجرای پروژه‌های مختلف و سرمایه گذاری ۷۶۷ میلیارد ریالی در استان توسعه و ارتقا یافت.همچنین ایجاد ۱۲ سایت جدید تلفن همراه در نقاط شهری و روستایی، ارتقا تکنولوژی ۲۹ سایت به ۳ G و ۳۶ سایت به ۴ G از جمله برنامه‌های اجرا شده منطقه استان به منظور پاسخگویی به نیاز‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان تلفن همراه است.

به گفته او: مخابرات آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز سازمان‌ها و یا شرکت‌های متقاضی، زیرساخت‌های ارتباطی بر بستر فیبرنوری را در تمام نقاط داخل شهری استان ایجاد کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در صورت وجود امکانات در نقاط مختلف و بر اساس زیرساخت‌های موجود، واگذاری امتیاز تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری صورت خواهد گرفت و در سایر نقاط نیز بر اساس امکانات کابل مسی، امتیاز تلفن ثابت واگذار می‌شود.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات کردستان فیبر نوری سرمایه گذاری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی