Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:36:38 GMT

استاندار یزد: روابط عمومی ها حلقه وصل ادارات و مردم هستند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۶۶۵۲

استاندار یزد: روابط عمومی ها حلقه وصل ادارات و مردم هستند

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: فعالیت های متعددی در بخش های مختلف در دولت سیزدهم انجام شده است که مهمترین آن  مصوبات سفر رییس جمهور و دولت به یزد با افزون بر هشت هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب است که در کمتر از سه ماه بیش از هزار میلیارد تومان آن جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افزون بر ۳۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب و اقدامات دیگری با هدف تکمیل بسیاری از پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته است که تبیین این عملکردها و دستاوردها نقش محوری روابط عمومی ها را پررنگ می کند و باید برای تقویت حوزه روابط عمومی و رسانه استان گام برداشته شود.

فاطمی یادآور شد: قبل از عید امسال طوفان شدیدی در یزد به وقوع پیوست که با این سرعت در هیچ کجای کشور شاهد آن نبودیم و یا عمق بحران خشکسالی و بی آبی که امسال بسیار زیاد است اما در فضای اطلاع رسانی استان مشاهده نمی شود، لذا در این زمینه ها لازم است که اطلاع رسانی بیشتری برای همراهی شهروندان صورت گیرد.

استاندار یزد گفت: هیچ حکمرانی و برنامه ای بدون همراهی افکار عمومی به نتیجه نمی رسد و لذا اقناع و آگاه سازی افکار عمومی مهمترین نقش روابط عمومی و رسانه ها است.

فاطمی افزود: در برنامه تحولی یزد نوین یکی از محورهای اساسی تقویت روابط عمومی و رسانه هاست و باید بویژه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی یک نشست ویژه برای روابط عمومی و رسانه مشخص شود.

استانداریزد ، ایجاد چارت مشخص سازمانی و همچنین تامین امکانات مورد نیاز روابط عمومی ها را از مهمترین وظالیف مدیران دانست و ادامه داد: هیچ مدیری بدون همراهی روابط عمومی و یا داشتن روابط عمومی قوی نمی تواند موفق باشد به خصوص در فضای موجود که اطلاع رسانی در لحظه انجام می شود.

همچنین علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این نشست اظهار کرد: آنچه مدیران استان رقم می‌زنند، در ویترین روابط عمومی‌های به نمایش گذاشته می شود و امروز بستر بین المللی اطلاع رسانی شرایطی مناسبی را برای این حوزه فراهم آورده تا بهترین نقش رقم زده شود، اگر تجهیزات و اعتبارات درستی برای روابط عمومی‌ها تامین نشود، قطعاً کیفیت و انگیزه فعالیت در این بخش کاهش می‌یابد و این در حالی است که در برخی ادارات کل و فرمانداری‌ها با مشکلات اساسی در این بخش مواجهیم.

همچنین علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد نیز در این نشست گفت: در استان با وجود محدودیت های کرونایی عملکرد روابط عمومی ها چشمگیر و مطلوب بوده است و امیدواریم این نشست که نخستین نشست روابط عمومی ها بعد از چندین ماه است بستر فعالیت این بخش را هموار سازد.

در این نشست محمد سجاد کلمبو قائم مقام روابط عمومی استانداری، درستکار مدیر روابط عمومی بانک سپه، جعفری مدیر روابط عمومی اداره کل اقتصادی و دارایی، زارع زاده مدیر روابط عمومی صمت، کولیوند مدیر روابط عمومی آب منطقه ای، سلطانی مدیر روابط عمومی شهرداری، عباس زاده مدیر روابط عمومی دادگستری، دهقان مدیر روابط عمومی برق منطقه ای، شاه شوازی مدیر روابط عمومی بهزیستی و تعدادی دیگر از مدیران روابط عمومی برخی از محدودیت های مقابل روی این بخش را تبیین کردند. 

همچنین از قائم محمدی، ملازینلی، پاک طینت، ملک ثابت، اولیا، آرامون، میرحسینی، زارع رشکوییه به عنوان مدیران ادوار روابط عمومی استانداری تقدیر شد.

برچسب‌ها روابط عمومی یزد مهران فاطمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی یزد مهران فاطمی روابط عمومی یزد مهران فاطمی روابط عمومی استانداری روابط عمومی و رسانه مدیر روابط عمومی روابط عمومی ها اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی