Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@21:41:00 GMT

بازداشت طراح حمله تروریستی در مسجد مزار شریف

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۶۷۴۵

بازداشت طراح حمله تروریستی در مسجد مزار شریف

به گزارش جام جم آنلاین، طالبان مدعی شد که طراح حمله تروریستی روز گذشته داعش بر مسجد شیعیان مزار شریف را بازداشت کرده است.

باختر، رسانه دولتی طالبان اعلام کرده است که طراح حمله تروریستی روز گذشته (پنجشبه) که منجر به شهادت 30 نفر از نمازگزاران گردید از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

طبق این گزارش، طراح حمله دیروز بر مسجد شیعیان در بلخ، «عبدالحمید سنگریار» والی پیشین داعش برای ولایت بلخ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، بر اثر حمله تروریستی به مسجد «سه‌ دکان» شهر مزارشریف در شمال افغانستان، 30 تن شهید و 80 نفر دیگر زخمی شدند.

این انفجار در هنگام ادای نماز صورت گرفت. این مسجد بزرگترین مسجد شیعیان مزار شریف بوده که در جای پر ازدحامی واقع شده است.

افغانستان تحت حاکمیت طالبان دو روز پس‌از انفجار‌های مرگبار در غرب کابل امروز شاهد چهار انفجار در ولایت‌های کابل، بلخ، قندوز، ننگرهار بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طالبان داعش مزار شریف حمله تروریستی طراح حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه