Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاجیک، عضو انجمن فرهنگیان و هنرمندان مهاجر افغانستان گفت: اگر چه ایران و افغانستان با مرزهای سیاسی از هم جدا شده اند اما میان مردم هر دو کشور هیچ فاصله ای وجود ندارد و آثار فاخری که امروز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، میتواند این امر را ثابت کند.

آقای تاجیک افزود: در نمایشگاهی که در نگارخانه کمال الملک پاکدشت برپا شده، بیش از ۹۰ اثر در بخش‌های نقاشی، نگارگری و خوشنویسی هنرمندان دو کشور در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است که ۲۰ نفر از هنرمندان کودک نیز آثار خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته تاجیک، مردم ایران و افغانستان از مشترکات زیادی همچون زبان، فرهنگ، هنر و صنایع دستی برخوردارند که تقویت هر یک از این اشتراکات، می‌تواند به نزدیک شدن بیش از پیش مردم آن‌ها کمک کرده است.

عضو انجمن فرهنگیان و هنرمندان مهاجر افغانستان افزود: تا کنون برنامه‌های فرهنگی مشترک متعددی بین هنرمندان ایرانی و افغانستانی در شهرستان پاکدشت برگزار شده که این امر موجب شناخت بیشتر از ظرفیت‌های ملت دو کشور داشته و شناخت آنان را با یکدیگر بیشتر می‌کند.

قابل یادآوری است که این نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه کمال الملک پاکدشت، واقع در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی برپا خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه هنرهای تجسمی نمایشگاه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور

در پی اقدامات لازم از سوی ایران ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند، آزاد شدند.

گفتنی است، عصر امروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان‌ سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور